پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۹
استاندار کرمانشاه گفت: برای موضوع رونق تولید باید فرهنگ سازی کرد و تبدیل به گفتمان مردم شود تا از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت بیشتری شود. سندی در حال تهیه است که بر اساس آن چشم انداز ایجاد ۴۶ هزار شغل در سال ۹۸ برای استان ترسیم شده است.

شعارسال: استاندار کرمانشاه گفت: برای موضوع رونق تولید باید فرهنگ سازی کرد و تبدیل به گفتمان مردم شود تا از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت بیشتری شود. سندی در حال تهیه است که بر اساس آن چشم انداز ایجاد ۴۶ هزار شغل در سال ۹۸ برای استان ترسیم شده است.

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: نمی توان توقع داشت که مشکلات استان یک شبه حل شود، با بررسی وضعیت شاخص های استان در سال ۹۷ و مقایسه آن با سالهای ۹۵و ۹۶ قطعا تحول مثبت در این حوزه ها دریافت می شود. بطور نمونه نرخ بیکاری استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ دو و نیم درصد کاهش پیدا کرد و از 21.2 درصد به 18.7 درصد رسید و نخستین استان در کاهش بیکاری در کشور بودیم. امسال نیز با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر رونق تولید، برنامه ای با ۲۰ محور تدوین شده که نشات گرفته از بیانات رهبری در فروردین ماه امسال است. بر اساس این محورها سندی در حال تهیه است که بر اساس آن چشم انداز ایجاد ۴۶ هزار شغل در سال ۹۸ برای استان ترسیم شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: برای موضوع رونق تولید باید فرهنگ سازی کرد و تبدیل به گفتمان مردم شود تا از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت بیشتری شود، از ائمه جمعه استان انتظار می رود در بحث اشتغالزایی و رونق تولید از برنامه ها حمایت کرده و همراهی داشته باشند. دولت در سال 98 شرایط سختی دارد، از یکسو باید ۳۵هزار میلیارد تومان خسارت سیل از محل درآمدها باید تامین شود و از سوی دیگر هم تحریم ها گلوگاه های اقتصادی را هدف قرار داده که نیازمند تلاش شبانه‌روزی است.

بازوند گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا نه تنها تهدیدی برای کشور نشد بلکه محبوبیت سپاه را دوچندان کرد و همه جناح ها روی حمایت از این نهاد اتفاق نظر پیدا کردند و این حرکت تبدیل به فرصتی برای شکل گیری انسجام ملی شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه اضافه کرد: سیل اوایل امسال علیرغم خسارات بسیار کم جانی، خسارت ۱۵۶۰میلیارد تومانی به زیرساخت های استان وارد کرد. ۴۶۸ روستا و ۵۷۰۰ خانوار به دلیل جانمایی نامناسب و ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها در معرض سیل قرار گرفتند، از ائمه جمعه تقاضا داریم که تذکرات لازم را به مردم در خصوص اجتناب از ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها داشته باشند. البته این وظیفه شهرداری ها است که مانع این اقدامات شوند. در موضوع سیل شاهد شکل گیری یک انسجام ملی بودیم که موجب افزایش سرمایه اجتماعی شد که اگر ادامه داشته باشد فشارها و تهدیدات دشمن راه به جایی نخواهد برد و آن را تبدیل به فرصت خواهیم کرد. همچنین در اقدامی بی نظیر در کمتر از ۱۶ماه کار ساخت ۲۹ هزار واحد به اتمام رسیده و ۶۶هزار واحد نیز تعمیر شده که یک رکورد بحساب می آید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:22 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:844898 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
ائمه جمعه آیا نباید به کارهای دینی بپردازند و کارهای اقتصادی و سیاسی به مسئولان و مدیران استانی و کشوری تعلق بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین