پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به‌تنهایی توان تحول در حوزه گردشگری را ندارد به همین دلیل باید زمینه ورود بخش خصوصی را فراهم کند.

شعارسال:نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به‌تنهایی توان تحول در حوزه گردشگری را ندارد به همین دلیل باید زمینه ورود بخش خصوصی را فراهم کند.

علی ابراهیمی گفت: تحریم‌ها تمام حوزه‌های کشور را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از بخش‌هایی که به‌شدت در این حوزه متضرر شده حوزه گردشگری است.

وی افزود: به دلیل تحریم‌ها ورود گردشگر خارجی به کشور کاهش پیداکرده است و به همین دلیل دولت باید بتواند تمهیداتی را در این بخش در نظر گیرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی در این حوزه وظیفه دارد که راه‌های برای مقابله با این سیاست‌ها تحریمی بیندیشد و بستر را برای بخش خصوصی فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه می‌توان با تسهیل شرایط گردشگری راه سرمایه‌گذاری را در حوزه گردشگری خارجی و داخلی باز کرد، افزود: گردشگری حوزه‌ای است که می‌تواند درآمدزایی و ارزآوری داشته و در کنار آن ایجاد اشتغال کند.

ابراهیمی تصریح کرد: نکته مهم در این زمینه بسترسازی برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است زیرا دولت نمی‌توان به‌تنهایی زمینه رشد این حوزه را فراهم کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار4خرداد 98، کدخبر: 383861، ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین