پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع درباره جمله رهبر معظم انقلاب با مضمون «نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم»، اظهار کرد: دشمن ما بیش از پیش به توانمندی‌های ملت ایران واقف است و همچنین، شکست‌هایی که در جبهه مقاومت محتمل شده است را همواره به خاطر دارد، بنابراین طبیعی است که آمریکایی‌ها دیگر آمادگی هیچ جنگی را نداشته باشند.

شعارسال: رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا امروز رنگ باخته است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع  درباره جمله رهبر معظم انقلاب با مضمون «نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم»، اظهار کرد: دشمن ما بیش از پیش به توانمندی‌های ملت ایران واقف است و همچنین، شکست‌هایی که در جبهه مقاومت محتمل شده است را همواره به خاطر دارد، بنابراین طبیعی است که آمریکایی‌ها دیگر آمادگی هیچ جنگی را نداشته باشند.

وی ادامه داد: از طرفی تهدیداتی هم که پیش از این از سوی برخی کشورها از جمله کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی برای ایجاد جنگ در منطقه مطرح بود، امروز دیگر رنگ باخته است چون آنان هم بسیار متزلزل و نگران هستند.

وزیر اسبق دفاع اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر دو روزه غزه به قدری دچار مشکل شد که نخست وزیر آن پس از دو روز اعلام آتش بس کرد و این نشان دهنده قدرت جبهه مقاومت و ملت ایران و در مقابل آن ضعف و کاستی استکبار است که موجب عدم وقوع جنگ جدیدی خواهد شد.

سردار وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر کارآمد بودن مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپا تصریح کرد: باید امیدوار بود که آن‌ها سر عقل بیایند، چون مسیری که از سوی جمهوری اسلامی انتخاب شده طی خواهد شد.

وی افزود: اگر آن‌ها به تعهد خود عمل کنند، نشان از بخش کوچکی از استقلال در برابر آمریکا دارد و اگر خلاف این عمل کنند ما شاهد افول جدی و جدید در اروپا نسبت به مسائل جهانی و منطقه‌ای خواهیم بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:6 خرداد 1398 ، کدخبر: 6945410،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین