پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس کم هزینه‌ترین و پرقدرت‌ترین و موثرترین حمایت از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت می‌فهمند که تنها نیستند.

شعار سال: محسن کوهکن ریزیبا اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند گفت: کارآمدترین پشتوانه برای هر حرکتی از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مردم هستند؛ یعنی زمانی که در یک روز در سراسر دنیا مسلمانان و یا در برخی کشورهای غیرمسلمانان به دلیل اینکه متوجه وحشی‌گری و ظلم‌های رژیم صهیونیستی طی سالیان سال شدند، به خیابان‌ها آمده و از آرمان‌های فلسطین دفاع می‌کنند.

راهپیمایی مردم، جبهه مقاومت را دلگرم می‌کند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: با راهپیمایی روز قدس کسانی که در وسط گود و در خط اول مقاومت هستند، دلگرم می‌شوند چراکه می‌بینند تنها نیستند و این کم‌هزینه‌ترین و پرقدرت‌ترین و موثرترین حمایت از جبهه مقاومت است که این جبهه مقاومت در سوریه در خط مقدم، لبنان و سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: این راهپیمایی نشان می‌دهد که آمریکا باید یاد بگیرد در طول چند ده ساله هر آنچه که بیرون با برخی از سران خائن برخی کشورها پخت و پز کردند و معمولا هم به دست مجازات مردم رسیدند، به توافق برسند، اما زمانی که پای امضای مردم زیر آن تفاهم‌ها می‌آید، مردم با حرکتشان آن تفاهم و توافق را پاره می‌کنند، این توافق بزرگ معامله قرن نیز همین است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده به یاد دارم که در دهه اول انقلاب زمانی که می‌خواستیم در جایی فضاسازی کنیم برای اینکه یک مجموعه رای بیاورند به آن ائتلاف بزرگ و فراگیر می‌گفتیم حالا این معامله قرن و القابی که انتخاب می‌کنند، ماهیت تصمیمات و ماهیت نگاه مردم و فلسطین و مسلمانان را نسبت به طرح‌ها و تصمیماتشان عوض نمی‌کند.

شخصیت و عقلانیت ترامپ زیر سوال است

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: کسی مثل ترامپ امروز در داخل آمریکا از نظر شخصیت، ادب، اخلاق، انسانیت و عقلانیتش زیر علامت سوال است، سرنوشت آنهایی که در آمریکا هویتشان زیر سوال نبود و طرح‌هایی مثل کمپ دیوید و امثالهم را مطرح کردند چه شد؟ ترامپ هم به همان سرنوشت دچار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 6 خرداد 98، کد مطلب: 426644: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین