پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور باید توضیح دهد اگر اختیار لازم را نداشته چرا وعده حل مشکلات کشور را در ۱۰۰ روز داده است.نماینده مردم محلات در مجلس با تاأکید بر اینکه هیچ رئیس جمهوری به‌اندازه روحانی اختیارات ویژه نداشته است، ادامه داد: این یک موضوع نخ‌نما است که وقتی شعار‌ها محقق نمی‌شود شاهد مطرح شدن چنین موضوعاتی هستیم.

شعار سالحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر درخواست افزایش اختیارات رئیس‌جمهور در شرایط کنونی کشور، گفت: اظهارات درباره کم بودن اختیاراتش در کشور به‌منظور فرار از پاسخگویی از عملکردش بیان شده است.

وی افزود: رئیس جمهور باید توضیح دهد؛ اگر اختیار لازم را نداشته چرا وعده حل مشکلات کشور را در 100 روز داده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس با تاأکید بر اینکه هیچ رئیس جمهوری به‌اندازه روحانی اختیارات ویژه نداشته است، ادامه داد: این یک موضوع نخ‌نما است که وقتی شعار‌ها محقق نمی‌شود شاهد مطرح شدن چنین موضوعاتی هستیم.

حجت‌الاسلام سلیمی تأکید کرد: آقای روحانی درخواست دارد تا اختیارات بیشتر به دولت و رئیس‌جمهور داده شود که به‌اعتقاد ما رئیس‌جمهور و دولت به‌اندازه کافی اختیار دارند و می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور هیچ مانعی برای تصمیم‌گیری در حوزه اقتصادی ندارد، تصریح کرد: در این شرایط ارکان و همه قوا و ارگان‌های نظام باید هماهنگ باشند؛ هماهنگی بین دولت، مجلس و قوه قضاییه در این شرایط ضروری است، این هماهنگی نیاز به افزایش اختیارات یا تفویض اختیارات ویژه به رئیس‌جمهور ندارد، ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و هماهنگی، مدیریت جهادی و انسجام لازمه این شرایط است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 7 خرداد 98، کد خبر: 2020602، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین