پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
دفتر استانی حزب "سازمان عدالت و آزادی" در آذربایجان شرقی با معرفی سرپرست شورای منطقه آذربایجانشرقی این حزب اصلاح طلب آغاز به کار کرد.

شعار سال: به دنبال راه اندازی دفتر منطقه ای حزب "سازمان عدالت و آزادی” در آذربایجان شرقی،دبیرکل کشوری این سازمان طی حکمی سرپرست شورای منطقه آذربایجانشرقی حزب را انتخاب کرد.

بر اساس این حکم، مهندس سعید پورشریفی سرپرست شورای منطقه آذربایحان شرقی سازمان عدالت و آزادی معرفی شد.

مقدری در این حکم به سوابق اجرایی و دانش تشکیلاتی سرپرست این منطقه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود تا راه اندازی دفتر سازمان در این استان زمینه تقویت همکاری با دولت تدبیر و امید و مجموعه احزاب و فعالان اصلاح طلب آذربایجان شرقی را در پی داشته باشد.

گفتنی است، پورشریفی دانش آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشکده فنی تبریز بوده و سابقه عضویت در دو دوره شورای شهر تبریز، عضویت در شورای هماهنگی جهاد سازندگی استان های آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان، ریاست سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی، عضویت در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور و ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان آذربایجان شرقی در کارنامه خود دارد.

گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) حاکی است، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامیکه تا سال ۱۳۷۸ با عنوانکانون همبستگی پیروان خط امامشناخته می‌شد، یکی از احزاب اصلاح‌طلب کشور است. این حزب تنها حزب اصلاح طلب است که مرکزیت آن در شهری غیر از تهران (اصفهان) واقع شده است. این حزب در دهم خرداد ۱۳۷۶ توسط جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با عنوان "کانون همبستگی پیروان خط امام” تاسیس شده و اولین جلسه خود را برگزار کرد. بنیانگذاران سازمان در نهم دی ماه همان سال در دفتر آیت الله جلال الدین طاهری اصفهانی روحانی اصلاح طلب به طور رسمی اعلام موجودیت کردند.

گفتنی است احزاب اصلاح طلب کشور در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی ویژه ای جهت تاسیس و گسترش دفاتر استانی خود داشته و در این راستا طی یکسال اخیر، بیش از ۱۰ دفتر حزبی جدید اصلاح طلبان در آذربایجان شرقی راه اندازی و فعال شده اند.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري اعتدال، تاریخ انتشار چهارشنبه 6 آبان 1394، كد مطلب: -: www. etedalpres.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین