پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به روحانی تاکید کرد: ایراد مواضع منطقی و مطلوب شما به نام جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول جایگاه واقعی کشورمان را به جهان اسلام ارائه کرد.

شعارسال: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشت: سخنان آمیخته با واقع بینی رئیس جمهور در اجلاس استانبول این امید را در دل ناظران دلسوز زنده کرده‌است که سایر تصمیم گیری‌های حضرتعالی و دولت یازدهم نیز بر مدار واقع بینی اتخاذ شود.

این اتحادیه دانشجویی در ابتدای این نامه خطاب به روحانی تاکید کرد: حضور جنابعالی و ایراد مواضع منطقی و مطلوب شما به نام جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول جایگاه واقعی کشورمان را به جهان اسلام ارائه کرد.

در ادامه آمده است: بیانات حضرتعالی در این اجلاس دارای یک ویژگی مهم و آن واقع بینی بود. منتقدان منصف سیاست خارجی جمهوری اسلامی از آغازین روزهای بروز و ظهور کنش‌های سیاسی دولت یازدهم همواره بر رعایت این اصل در اعلام مواضع خصوصا پیرامون سیاست خارجی تاکید ورزیده و معتقدند که راه مواجهه با جهانیان در زمانه کنونی جز واقع بینی نمی‌باشد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه این نامه تصریح کرد: واقع بینی یعنی اینکه بدانیم کشورهای غربی با هر قدم عقب نشینی ما گستاخ‌تر شده و تا زمانی که تمام دین و دنیای ما را از ما نگیرند دست از تلاش بر نمی‌دارند. واقع بینی یعنی اینکه بدانیم حمایت از متحدان ایدئولوژیک و سیاسی ما امری لازم بوده چرا که در مواقع حساس متحدان ما هستند که در عرصه بین‌الملل یاری‌گر ما خواهند بود. واقع بینی یعنی اینکه بدانیم در مواجهه با برخی سران کشورهای اسلامی که جنایت پیشگانی دوره گرد و هم آخور با اسرائیل و دشمنان ما هستند؛ از موضع دینی اشداء علی‌الکفار می‌باشد.

در پایان این نامه تاکید شد: سخنان آمیخته با واقع بینی شما در اجلاس استانبول این امید را در دل ناظران دلسوز زنده نموده است که سایر تصمیم گیری‌های حضرتعالی و دولت یازدهم نیز بر مدار واقع بینی اتخاذ شود.
دوام توفیقات شما را از ایزد منان خواستاریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، 28 فروردین 1395، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین