پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
بنابر اعلام بانک مرکزی، ۹۶ هزار و ۷۹۷ نفر از مزدوجین (به مبلغ ۲۹.۹۲۷ میلیارد ریال) از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره‌مند شده اند.گفتنی است؛ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوج‌ها در سال 1398 سیصد میلیون (300.000.000) ریال با دوره بازپرداخت پنجساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته است.
شعار سال:بنابر اعلام بانک مرکزی، ۹۶ هزار و ۷۹۷ نفر از مزدوجین (به مبلغ ۲۹.۹۲۷ میلیارد ریال) از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره‌مند شده اند.

 به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک ضمن قدردانی از همکاری نظام بانکی کشور در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان، به اطلاع می‌رساند در سال 1397 تعداد یک میلیون و 180 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

همچنین در سال جاری نیز با توجه به مفاد بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه کل کشور، به منظور حمایت از ازدواج جوانان، از محل منابع پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از یک فروردین 1396 است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می شود.

گفتنی است؛ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوج‌ها در سال 1398 سیصد میلیون (300.000.000) ریال با دوره بازپرداخت پنجساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته است.

بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند یارانه پرداختی به اشخاص را به عنوان تضمین در این زمینه بپذیرند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12خرداد1398،کدخبر:2024123،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین