پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدام به احداث پارکینگ زیر زمینی شده است که در محدوده ارک علیشاه و بافت تاریخی تبریز است و باعث ناراحتی دوستداران بافت تاریخی شده است، از شهردار محترم تقاضا داریم تا در این مورد توضیح دهند.

شعارسال:غلامحسین مسعودی‌ریحان امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت:در محدوده تقاطع والمان و طالقانی اقدام به احداث پارکینگ زیر زمینی شده است که در محدوده ارک علیشاه و بافت تاریخی تبریز است و باعث ناراحتی دوستداران بافت تاریخی شده است، از شهردار محترم تقاضا داریم تا در این مورد توضیح دهند.

وی ادامه داد: باید لیست پروژه‌هایی که از زمانی که که شهرداری اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است تا بحال آماده شده و ارائه و مشخص شود پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در شهرداری انجام شده است تا چه اندازه درآمد پایدار برای شهرداری تبریز ایجاد کرده است.

مسعودی‌ریحان افزود: تا بحال شهرداری و‌ مدیریت سرمایه‌گذاری برنامه برای سرمایه‌گذاری اعلام نکرده‌اند، در بدنه شهرداری تبریز نوع نگاهی که برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، سرمایه‌گذاری را به عنوان فرصت و درآمد پایدار نمی‌بینند!

بهشتی،دیگر عضو شورا نیز در ادامه با بیان اینکهبرای تدوین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری ماه ها زمان صرف شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید برای رونق اقتصادی شهر تلاش کند.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۸ ردیف‌های برای فعالیت مدیریت سرمایه‌گذاری لحاظ شده است، وظیفه شورای شهر بسترسازی در امر سرمایه‌گذاری است که انجام داده است و شهرداری وظیفه دارد با دیده وسیع به این موضوع نگاه کند.

سرمایه‌گذاری، موضوعی تشریفاتی نیست

سونیا اندیش عضو شورای شهر تبریز نیز در ادامه گفت:تا بحال به موضوع سرمایه‌گذاری بیشتر بصورت تشریفاتی نگاه شده است.سرمایه گذار در حوزه های تولید و خدمات بدنبال رویش است.

وی با طرح این سئوال که چرا سیاست‌های تشویقی برای جذب سرمایه‌گذاری تا بحال ارایه نشده است، گفت:آیا ممیزی و آنالیزی از پروژه‌های مشارکتی وجود دارد و اینکه روش احراز اهلیت سرمایه‌گذاری چگونه است؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شهردار تبریز برای سرمایه‌گذاران زمان ویژه اختصاص داده است، اظهار داشت: شهردار تبریز برای فعال کردن حوزه سرمایه‌گذاری تلاش جدی انجام داده است.

وی افزود: با این وجود از شهردار درخواست می‌کنم برای اصلاح ساختار و مشکلات این حوزه تلاش جدی انجام دهند.

نائب رئیس شورای شهر تبریز همچنین در ادامه این جلسه به بیان مشکلات حوزه سرمایه گذاری پرداخت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار12خرداد 98، کدخبر: 13980312000746،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین