پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به نقل از هفته‌نامه نماینده، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم در واکنش به گمانه‌زنی این روزهای برخی فعالان سیاسی درباره یک دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری حسن روحانی گفت: دولت آقای روحانی حتما برای 4 سال آینده هم رأی می‌آورد.

شعار سال: رئیس اسبق دانشگاه تهران در پاسخ به این سؤال که چطور با قاطعیت می‌گویید؟ به تلاش‌های اجرایی دولتمردان اشاره کرد و افزود:‌دستاوردهای دولت بسیار چشمگیر بوده و کسی با دید واقع‌بین نگاه کند می‌بیند 4 سال دیگر هم این دولت بر امور اجرایی باشد یک تصمیم ثواب است.

فرجی دانا در پاسخ به سؤالی مبنتی بر اینکه آیا هیچ نقدی بر این دولت وارد نیست، گفت: حتما نقد وارد است و کار انسانی نقد دارد اما همیشه نقاط مثبت و منفی را باید با هم دید.

بیست‌و‌نهمین شماره هفته نامه «نماینده» منتشر شد

بیست‌و‌نهمین شماره هفته نامه «نماینده»با پرونده‌هایی چون: ردپای عاملان کرسنت در قراردادهای جدید نفتی،نقش صهیونیست‌ها در ترورهای بیولوژیک، "کمیته درمانی" دولت برای فرار از پاسخگویی!،‌تداوم سقوط حجم تجاری کشور در پسابرجام، مافیای اقتصاد آمریکا پشت پرده توافق هسته‌ای و هفته خونین محیط زیست؛ از صبح شنبه (95/04/12 ) در کیوسک‌های مطبوعاتی تهران عرضه شد.

هفته نامه «نماینده» در شماره اخیر خود با اشاره به گلایه جدی رهبری نسبت به سرعت تولید علم در کشور، به سراغ رئیس کمیسیون آموزش مجلس رفته است و در گفتگویی تفصیلی با محمدمهدی زاهدی، نگاه سیاست زده به مسائل علمی و فرهنگی این روزها را به چالش کشیده است.

افشاگری خادمی، عضو کمیسیون انرژی و مدیر باسابقه نفتی، از ردپای عاملان کرسنت در قراردادهای جدید نفتی نیز از دیگر پرونده‌های شماره اخیر «نماینده» بشمار می‌رود.

همچنین یادداشت‌ها و گفتارهایی از: علی محمد شاعری؛ نماینده مردم بهشهر و رئیس کمیسیون کشاورزی،‌حشمت الله فلاحت پیشه؛ نماینده مردم اسلام آباد غرب،‌حجت الاسلام مجتبی ذوالنور؛ نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی،‌قاسم احمدی لاشکی؛ نماینده مردم نوشهر و چالوس و عضو کمیسیون آموزش،‌حسین شیخ الاسلام؛ کارشناس مسائل جهان اسلام، اسماعیل نجار؛ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور،‌سید محمدمجابی؛ معاون پارلمانی ازمان محیط زیست؛،‌پرونده‌ای برای «نقش صهیونیست‌ها در ترورهای بیولوژیک» در گفتگو با حجج اسلام فلاحیان و مصلحی، وزاری اسبق اطلاعات و همچنین پرونده‌هایی با عناوین «"کمیته درمانی" دولت برای فرار از پاسخگویی»، «گره کور میان رابطه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان»، «تداوم سقوط حجم تجاری کشور در پسابرجام»، «مافیای اقتصاد آمریکا پشت پرده توافق هسته‌ای» و «هفته خونین محیط زیست»نیز علاوه بر درِگوشی‌هایی از اخبار پشت پرده، از دیگر خواندی‌های بیست و نهمین شماره هفته‌نامه «نماینده» بشمار می‌روند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12 تیر 95 ، کد مطلب: 13950412001004: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین