پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی(ص) با صدور حکمی ‌مصطفی خاکسار قهرودی را به سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب کرد.

شعار سال: در این حکم خطاب بهمصطفی خاکسار قهرودی آمده است:‌ آستان قدس رضوی ایوان زرّین اسلام ناب محمدی(ص) و نگارستان معارف قرآنی و تعالیم عترت نبوی(ص) است و اینک در سپیده‌دم گام دوم انقلاب اسلامی، تعالی دستاوردهای پیشین و گلبانگ آفاق نوین را در فرا راه همت خویش دارد.

با تقدیر و سپاس از تلاش‌های مؤثر و خالصانه جناب آقای فاطمی امین، جناب‌عالی را که از اخلاق و تعهد ایمانی و نیز کارنامه موفق اجرایی برخوردارید، به سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب می‌کنم.

امید می‌رود که با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از مدیران جوان متدین و انقلابی، منویات رهبر فرزانه انقلاب را که در حکم مبارک مرقوم داشتند، محقّق سازید و در این مجموعه خدمت به زائران و مجاوران به‌ویژه ضعیفان و نیازمندان، بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگی آستان قدس رضوی و مراقبت از گنجینه معماری حرم رضوی، حفاظت از موقوفات، ساماندهی مجموعه‌های اقتصادی و همکاری با مدیریت‌های دولتی کشوری و استانی مورد اهتمام و تلاش مضاعف قرار گیرد.

شایان ذکر است، مصطفی خاکسار قهرودی مسئولیت‌هایی همچون معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، ریاست سازمان حج و زیارت، معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرماندهی سپاه سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارد.

گفتنی است پیش از این سید رضا فاطمی امین عهده‌دار این مسئولیت بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 خرداد 98، کد مطلب: 2024664: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین