پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
طبق اعلام سایت کلاب ورد رنکینگ پرسپولیس به عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران در جایگاه 175 جهان ایستاد.رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوره گذشته این رقابت‌ها و کسب ۳ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی فوتبال که اخیراً به دست آمد در کسب این جایگاه برای پرسپولیس تأثیر به سزایی داشت.

شعار سال: جدیدترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان توسط سایت کلاب‌ورلدرنکنیگ امروز سه شنبه منتشر شد و پرسپولیس با ۳۵۷۸ امتیاز در رتبه اول ایران قرار گرفت.

تیم ذوب‌آهن اصفهان با ۲۸۷۴ امتیاز در رده ۲۷۴ جهان ایستاد و استقلال تهران نیز با ۲۵۶۷ امتیاز در جایگاه ۲۹۰ قرار گرفت.

رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوره گذشته این رقابت‌ها و کسب ۳ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی فوتبال که اخیراً به دست آمد در کسب این جایگاه برای پرسپولیس تأثیر به سزایی داشت.

در این رده بندی تیم‌های بارسلونا اسپانیا (۱۵۶۸۸ امتیاز)، ریورپلاته آرژانتین (۱۲۵۷۲ امتیاز)، پالمیراس برزیل (۱۲۴۵۱)، منچسترسیتی انگلیس (۱۲۳۵۶ امتیاز)، لیورپول انگلیس (۱۲۱۱۹ امتیاز)، رئال مادرید اسپانیا (۱۲۰۱۷ امتیاز)، والنسیا اسپانیا (۱۱۴۹۴ امتیاز)، بوکا جونیورز آرژانتین (۱۰۹۵۴ امتیاز)، اتلیکو مادرید (۱۰۶۵۴ امتیاز) و اتلیکو پی آر برزیل (۱۰۴۷۴ امتیاز) به ترتیب در جایگاه اول تا دهم قرار دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 14خرداد 98، کد خبر: 83340872، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
پرسپولیس قهرمان آسیا حالا این استقلالیا از حسادت موندن چیکار کنن دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین