پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: باید با تلاش و جدیت بیشتر در روند خدمت رسانی و پرداخت خسارت های ناشی از سیل آلام مردم سیل زده را تسکین داد.
شعار سال: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: باید با تلاش و جدیت بیشتر در روند خدمت رسانی و پرداخت خسارت های ناشی از سیل آلام مردم سیل زده را تسکین داد.
سیل زدگان به فراموشی سپرده نشوند
دریابان علی شمخانی روز جمعه در حاشیه دیدار عیدانه با جمعی از مردم و مسئولان خوزستان در حسینیه شهدای شمخانی اهواز اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از مناطق سیل‌زده استان داشتم، برخی مردم نسبت به خدمات‌رسانی و وجود مشکلاتی در این مناطق اعتراض داشتند و خواستار رسیدگی بیشتر مسوولان بودند.
سیل زدگان به فراموشی سپرده نشوند
وی افزود: اکنون که متعهد شده‌ایم به مردم سیل زده کمک کنیم، نباید در این زمینه تعللی صورت گیرد و تا حل کامل مشکلاتشان بایستی تلاش و حمیت به خرج داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات به مردم سیل زده خوزستان روند کندی دارد و برخی از بانک‌ها به رغم وعده‌هایی که دادند، به تعهدات خود به خوبی عمل نکرده‌اند.

وی اظهار داشت: یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی شتاب بخشی به پرداخت خسارت‌ها و همچنین بازسازی منازل آسیب دیده روستایی است.
سیل زدگان به فراموشی سپرده نشوند
دریابان شمخانی یادآور شد: عملیاتی شدن وعده‌ها و خروج از وضعیت بلاتکلیفی که منجر به نوعی واگرایی می‌شود، از ضرورت‌ها برای افزایش رضایتمندی مردم است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود بر کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان تاکید فراوان داشتند و با توجه به فرمایشات ایشان، خدمت رسانی باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی بیان کرد: مردم خوزستان هنوز داغ مرگ نخل‌های از بین رفته ناشی از خشکسالی را فراموش نکرده‌اند که سیل نیز خسارت‌های فراوانی به آنها وارد کرد و تعداد زیادی از مردم منازل و زمین‌های کشاورزی خود را از دست دادند.
سیل زدگان به فراموشی سپرده نشوند
دریابان شمخانی افزود: خدا را شاکریم که در سیل اخیر تلفات جانی نداشتیم اما پرداخت خسارت‌های وارد شده باید در اولویت قرار گیرد و سریع‌تر انجام شود تا آلام مردم کاهش یابد.

به گزارش ایرنا دیدار دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از مسئولان و نخبگان استان خوزستان روز جمعه در حسینیه شهدای شمخانی اهواز برگزار شد.
در این مراسم تعدادی از مردم مسائل و مشکلات خود را با دبیر شورای عالی امنیت ملی مطرح کردند که بخش عمده‌ای از این مشکلات مربوط به مردم سیل زده خوزستان بود

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:17خرداد1398،کدخبر:www.irna.ir،83342851
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین