پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: کار بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیلاب در خوزستان در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و بسیج سازندگی آغاز شده است و امیدواریم با تلاشی که از سوی مسولان و مردم انجام می‌شود این کار با سرعت هرچه تمام تر به اتمام برسد.وی افزود: از این ۹۰۰ واحد که در تفاهم نامه با بسیج سازندگی قید شده است، ۶۰۰ واحد تعمیری و ۳۰۰ واحد دیگر احداثی هستند و باید بر اساس برنامه زمان بندی تکمیل شوند.

شعار سالمسعود انصاری با اشاره به آغاز عملیات کار بازسازی منازل سیل زده در دشت آزادگان و هویزه اظهار کرد: یک تفاهم نامه همکاری کشوری میان بنیاد مسکن و بسیج سازندگی وجود دارد که سهم خوزستان در این زمینه در مرحله اول ساخت و تعمیر ۹۰۰ واحد است.

وی افزود: از این ۹۰۰ واحد که در تفاهم نامه با بسیج سازندگی قید شده است، ۶۰۰ واحد تعمیری و ۳۰۰ واحد دیگر احداثی هستند و باید بر اساس برنامه زمان بندی تکمیل شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: کار بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب در خوزستان در قالب این تفاهم نامه آغاز شده است و امیدواریم با تلاشی که از سوی مسئولان و مردم انجام می‌شود این کار با سرعت هرچه تمام تر به اتمام برسد.

انصاری ادامه داد: قرار است تا کار بازسازی واحدهای تعمیری تا پایان تابستان به اتمام برسد و این واحدها به صاحبان آنها تحویل داده شود.

وی در خصوص زمان اتمام ساخت واحدهای احداثی خاطرنشان کرد: امیدواریم واحدهای احداثی در مناطق سیل زده خوزستان تا اواخر اسفندماه به اتمام برسد و مردم بتوانند در خانه‌های خود ساکن شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 31خرداد 98، کد خبر: 98033014794، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین