پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کمپانی «مونسانتو» که متعلق به یکی از بدنام‌ترین خانواده‌های یهودی ــ صهیونیست است، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد سمی و بمبهای شیمیایی و اتمی طی قرن بیستم میلادی به‌شمار می‌رود که در حال حاضر نبض جریان تولید و تجارت «محصولات تراریخته» را در اختیار دارد.

شعارسال: محصولات تراریخته، جنجال ها و تشکیکات زیادی را در رابطه با به خطر انداختن سلامتی مردم جهان ایجاد کرده اند. برخی پژوهشگران به بررسی ارتباط تجارت تراریخته با صهیونیسم پرداخته اند. همچنین در کتاب "محصولات تراریخته؛ ضرورتها، چالشها و راهکارها" آمده است: «در پی شکست سخت آمریکایی ها در جنگ ویتنام، استراتژیستهای غربی دریافتند که مقابله سخت، به‌دلایل مختلف، روشی غیرکاربردی و پرهزینه‌ برای سیطره بر ملت‌هاست لذا سیاستهای غرب به مواجهه نرم با این کشورها تغییر کرد و ابزارهایی برای کنترل غذا و دارو طراحی شد».

«هنری کیسینجر» استراتژیست ارشد صهیونیست ــ آمریکایی برای سیطره بر جهان طرحی را به سیاستمداران آمریکا اعلام کرد: «نفت را در کنترل خود بگیرید تا کشورها را در کنترل خود داشته باشید. غذا را در کنترل خود بگیرید تا مردم را در کنترل خود داشته باشید

«هنری آلفرد کیسینجر» استراتژیست ارشد صهیونیست ــ آمریکایی، در زمان تصدی وزارت امور خارجه ایالات متحده، مسئول تیم مذاکره‌کننده این کشور برای خاتمه بخشیدن به جنگ ویتنام بود و به همین مناسبت به‌همراه همتای ویتنامی خود جایزه صلح نوبل را دریافت کرد. کیسینجر در سال 1974 از طرحی موسوم به NSSM پرده برداشت. وی طرح اولیه اش را برای سیطره بر جهان چنین اعلام کرد: «نفت را در کنترل خود بگیرید تا کشورها را در کنترل خود داشته باشید. غذا را در کنترل خود بگیرید تا مردم را در کنترل خود داشته باشید.» بار دیگر این جمله با دقت مرور می کنیم: «غذا را در کنترل خود بگیرید تا مردم را در کنترل خود داشته باشید.» بله «غذا !». او «انرژی» و «غذا» را دو اهرم کاربردی کنترل ملتها معرفی کرد و به آمریکاییها اعلام کرد که اگر نفت را کنترل کنند، دولت‌ها را تحت کنترل در می‌آورند و اگر غذا را کنترل کنند، مردم را تحت سیطره خواهند گرفت.

جالب است بدانیم بذرهای محصولات ترانس‌ژنیک، عقیم و یک‌بار مصرف هستند و کشاورزان و دولتها بلافاصله از سال اول، به شرکت تولیدکننده بذر وابسته می‌شوند؛ در همین زمینه ابداع فناوری دستکاری ژنتیک با سرمایه‌گذاری گسترده صهیونیستها در دهه 70 میلادی به نتیجه رسید و هم‌اکنون هیچ‌کس در دنیا کتمان نمی‌کند که تجارت جهانی محصولات پرخطر دستکاری ژنتیک (تراریخته) در اختیار کمپانیهای صهیونیستی «مونسانتو» و «راکفلر» است.

مونسانتو در اصل نام یک خانواده یهودی ــ آمریکایی است که صاحبان این کمپانی یعنی خانواده مونسانتو، از بدنام‌ترین خانواده‌های یهودی صهیونیست در طول تاریخ به‌شمار می‌روند؛ این خانواده از قرنها قبل به مشاغلی چون برده‌داری و تجارت انسان اشتغال داشته‌اند.

کمپانی مونسانتو، بی‌شک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رسمی مواد سمی و بمبهای شیمیایی و اتمی طی قرن بیستم میلادی به‌شمار می‌رود؛ این کمپانی طی دهه 1920، صنعت شیمیایی خود را گسترش داد، همچنین مونسانتو طی جنگ دوم جهانی، در تحقیقاتی درباره اورانیوم در «پروژه منهتن» مشارکت داشت که در نهایت منجر به ساخت بمب اتمی شد.

مونسانتو تا اواخر دهه 80 میلادی در پروژه‌های مرتبط با بمب اتم به دولت آمریکا کمک می‌کرد، همچنین «عامل نارنجی»، «د.د.ت.» و «پی.سی.بی.» از جمله تولیدات مضر مونسانتو است؛ اعمال ضدانسانی این کمپانی بزرگ سبب شده که جنبشهای اجتماعی متعددی در کشورهای جهان علیه این کمپانی شکل بگیرد. جنایت‌های مونسانتو سبب شده که در بسیاری از کشورهای جهان، جنبش‌های مردمی سلامت و محیط زیست، «روز علیه مونسانتو» را برگزار کنند.

مونسانتو هم‌اکنون در 61 کشور جهان نمایندگی و 20 هزار نفر کارمند دارد؛ این شرکت آمریکایی ــ صهیونیستی برای پیشبرد اهداف تجاری خود از هیچ فسادی فروگذار نکرده است، برای نمونه، یکی از بزرگترین پرونده‌های رشاء و ارتشاء بین‌المللی تاریخ مربوط به این شرکت است. ششم ژانویه سال 2005 دادگاههای آمریکا در پرونده‌ای علیه مونسانتو، این شرکت را محکوم کردند؛ این کمپانی برای دستیابی به کشتزارها و منسوجات پنبه و بازار کشور اندونزی، به 140 کارمند عالی‌رتبه و دون‌پایه اندونزی رشوه پرداخت کرده بود که پرداخت این رشوه‌ها در دادگاه به اثبات رسید.

عمق فاجعه چند دهه بعد مشخص خواهد شد، زمانی که محصولات تراریخته در کشوری کشت می‌شود، عملا تنوع زیستی آن محصول نیز از بین می‌رود و چون خاک آن منطقه نیز آلوده گشته امکان کاشت محصول ارگانیک دیگر وجود ندارد و بعد چند سال شاهد افزایش سرطان و بیماری‌های صعب‌العلاج در آن زیست‌بوم خواهیم بود و به طور غیر مستقیم جمعیت آن کشور را نیز کنترل خواهد شد. همان چیزی که سیاستمداران شیطان‌پرست می‌خواهند و قصدی جز انقراض نسل بشر ندارند. امیدواریم همان بلایی که بر سر کشاورزی آرژانتین، هند، عراق و اندونزی آمده است، با آگاهی مدیران و مسئولان کشور بر سر کشاورزی ایران نیاید. در حالی که کشت محصولات تراریخته در هیچ نقطه‌ای از اتحادیه اروپا انجام نمی‌شود، مردم ایران از 20 سال پیش محصولات تراریخته مصرف می‌کنند!

کاشت محصولات تراریخته در 38 کشور ممنوع است،‌ در روسیه،‌ پرو‌، الجزایر و ونزوئلا نیز واردات این محصولات ممنوع است. بیش از 60 کشور مثل استرالیا و ژاپن وهمه کشورهای اتحادیه اروپا لازم می‌دانند که محصولات تراریخته برچسب گذاری شوند. امروز جهان به خطرات محصولات تراریخته واقف شده‌است و محققان بسیاری خطر انتقاد حامیان این محصولات را به جان خریده‌اند تا نسل بشر را از خطری که تهدید می‌شود، آگاه کنند. آگاهی از این موضوع که کاشت «بذرهای نابودی» برای انقراض بشر است.

برای دانستن اینکه آیا یک محصول غذایی تراریخته است یا خیر؟ بر روی محصولات ایرانی عبارت «تغییر ژنتیک یافته» و بر روی محصولات خارجی عبارت «GMO» را جستجو نمایید.

شایان ذکر است که وزارت بهداشت از سال گذشته، همه واحدهای تولیدی را موظف کرده است تا بر روی محصولات خود نشان تراریخته را درج نمایند. برای دانستن اینکه آیا یک محصول غذایی تراریخته است یا خیر؟ بر روی محصولات ایرانی عبارت «تغییر ژنتیک یافته» و بر روی محصولات خارجی عبارت «GMO» را جستجو نمایید.

مستند «بذرهای نابودی» به کارگردانی «محمدهادی اینانلو شاهوردی» و تهیه‌کنندگی «هادی سلیمی‌زاده» است که به موضوع محصولات کشاورزی تراریخته می‌پردازد.

تعداد بازدید : 9

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار: 18خرداد1398 ، کدخبر: 752877: www.fa.abna24.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین