پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

شعارسال: تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟ سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19خرداد1398 ، کدخبر: 2028260: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا باقرپور
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
2
اگر این موضوع، صحت داشته باشد، به نظرم می آد که مقصر اصلی، آقای رامبد جوان نیست؛ مقصر، سیستم ناکارآمد و معیوبی است که در چندساله اخیر، به رامبد جوان ها، پروبال داده تا به این حد برسند و رشد کاریکاتوری بکنند؛ سیستمی که اجازه داده شخصی مثل ایشان، به راحتی در برنامه ای زنده رودررویِ با میلیون ها مخاطب، روی آنتن برود و با مردم صحبت کند و حرف های پیش پا افتاده، تکراری، اراجیف و گاهی جنسی و مبتذلی را با کمک جناب خان و سایر عوامل، به خورد مردم بدهد. مقصر بعدی، من و تو و ماها هستیم که می نشینیم پای برنامه این آقا و امثال این آقا و اعتراض مؤثری هم به مبادی رسمی نمی کنیم و چه قدر هم وقت مردم گرفته می شود با این برنامه هایی که آخرش هم چیزی عاید نمی شود. در کشور ایران، چون معمولاً بیشتر جاها و در بیشتر سطوح، رانت هست و اشخاص، با شایستگی، بالا نمی آن، نتیجه اش این می شه که داریم می بینیم. آقای رامبد جوان، شخصیت متزلزلی دارد و یک هنرپیشه ای است که در زندگی واقعی و مناسبت های اجتماعی نیز رل بازی می کند. اگر ایرانی جماعت هم پای این برنامه ها می نشیند، معمولاً از سرناچاری و به خاطر گشتن دنبال نشاط اجتماعی است؛ چیزی که مسؤولان، کم به آن پرداخته اند و نتیجه اش، افسردگی و در برخی موارد، متأسفانه پناه بردن به مواد مخدر و الکل و... برای لحظه ای، خوشِ الکی بودن بوده. امیدوارم صدا و سیما به خودش بیاد و از نخبگان فرهنگی هنری استفاده کند و یک پالایش جدی در مجموعه خود بکند و نخاله های فرهنگی و هنری را که اسم درکرده اند و به وقتش حتی وطن فروشی هم می کنند، کنار بگذارند. به نظر من، وضع حمل این شکلی در جایی دیگر، آنهم صرفاً به خاطر این امتیازات، نهایت حقارت یک شهروند ایرانی است و چنین شخصی، دیگر اجازه ندارد با ایران ایران گفتن، مردم را گول بزند و به شعور ایرانی ها توهین کند. تازه این شخص می خواهد الگوی نوجوان و جوان ایرانی ای باشد که برنامه هایش را دنبال می کنند. قطعاً آن دیوار اعتماد کذایی که آقای رامبد جوان ساخته بود در ذهن بسیاری از بینندگان، با این عملکرد سخیف ایشان، به یکباره فروخواهد ریخت و از آن اوج کذایی که درواقع حبابی بیش نبود، به حضیض ذلت تنزل خواهد کرد و مردم ایران متوجه فریبکاری ایشان و عوامل برنامه خواهند شد و این قسمت قضیه البته بهتر است به نظرم. پیشنهاد می کنم یک کمپینی هم در فضاهای مختلف مجازی برای رد چنین شخصی راه اندازی بشود و اعتراض ها به گوش مسؤولان برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین