پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
امروز قراربود جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر با حضور مسوولان این هلدینگ دراین منطقه برگزار گردد که با حضور نماینده ماهشهر و تلاش وی برای عدم برگزاری این نشست علی رغم گردهمائی تمام مسوولان اما در نهایت این جلسه برگزارنشد.

شعار سال: گل مرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس پیش از آغاز رسمی این مراسم از برگزاری آن جلوگیری می‌کند و درنهایت تاکید می‌دارد که تا زمانی‌که نماینده مردم ماهشهر باشد تلاش خواهد داشت که این امر صورت نگیرد.

بنابر اظهارات کارشناسان غلامی مدیرعامل این شرکت، حدود چهار سال پیش زمانیکه شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر کاملا زیان‌ده بوده براین صندلی تکیه زده و در حال حاضر با تلاش‌های وی این مجموعه به یکی از شرکت‌های سودآور بدل شده است.

ازسویی دیگر گفته می‌شود آتش زمزم مدیرعامل تازه منصوب شده سوابق چشمگیری ندارد و گل مرادی نیز نسبت به عدم بهره گیری از نیروهای متخصص بومی و تغییرات غیر ضروری گلایه مند است!

درنهایت این گزارش حاکی از آن است که این مراسم برگزار نشده و هنوز مشخص نیست سرنوشت شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و مدیریت آن چگونه رقم خواهد خورد؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 20 خرداد 98، کد مطلب: 15759:www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
این انتصابات بدون تجربه بر چه اساسی انجام میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین