پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
نماینده تهران معتقد است؛ ریشه بسیاری از معضلات حقوقی امروز به دولت های گذشته بویژه دولت احمدی‌نژاد مربوط می‌شود.

شعارسال: "محمود صادقی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر  با اشاره به استعفا و برکناری مدیران در ارتباط با فیش‌های میلیونی حقوق اظهار داشت: تنها اکتفا به برخوردهای موردی این مشکل را حل نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه معضل حقوق‌های میلیونی باید به صورت ریشه‌ای حل شود، گفت: فرآیندها، قوانین و مجموع ساز و کارهایی که منجر به پرداخت‌ حقوق‌های نجومی می‌شود، باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: بخش بسیار زیادی از مسائل امروز ریشه در گذشته به ویژه در دولت‌های نهم و دهم دارد.

صادقی ادامه داد: بعد از تصویب قانون آزمایشی مدیریت خدمات کشوری، ابهاماتی در این قانون وجود داشت که به تبع آن تصمیمات مبهمی هم در زمان محمدرضا رحیمی اتخاذ و تصویب شد لذا این عوامل موجب شد تا فضایی برای سوء‌استفاده‌ باز شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه مقررات در زمینه پرداخت‌ها باید شفاف و اصلاح شود، اظهار داشت: ایجاد محدودیت‌هایی برای هیئت مدیره و شرکت‌ها و همچنین تعیین سقف معقولی برای حقوق و درآمدها متناسب با کف حقوق می‌تواند موثر باشد.

وی در واکنش به تمدید هر ساله قانون خدمات کشوری توسط دولت نیز تاکید کرد: در دولت گذشته این تعلل صورت گرفت که هم اکنون نیز ادامه پیدا کرده و می‌توان آن را به نوعی کم کاری دولت دانست.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه فراکسیونی با نام "سالم‌سازی و شفاف‌سازی اقتصاد و انضباط مالی" در مجلس در ارتباط با حقوق‌ها شکل گرفت: 63 نفر از نمایندگان مجلس نامه درخواست تشکیل این فراکسیون را امضا کرده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 14 تیر 1395، کد خبر: ۵۶۷۸۸۱۲، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین