پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:رفتارهای اقتصادی حوزه کشاورزی نیازمند تجدید نظر است.

شعار سال: عباس کشاورز صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های سومین روز از هفته جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: هنر همه ما این است که کارهایمان بر اساس طرح های پایدار از منظر اقتصادی و اجتماعی باشد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با بیان اینکه از هر قطره آب باید برای تولید و اشتغال استفاده کنیم، بیان کرد: باید تجدید نظر اساسی در برخی رفتارهای اقتصادی در حوزه کشاورزی داشته باشیم.

کشاورز با اشاره به هوشمندی برخی کشاورزان در تولید ادامه داد: آن کشاورزی که در فضای گلخانه ای با مصرف تنها پنج هزار متر مکعب آب ۱۰۰ تن خربزه تولید می کند دریافته که شرایط سود اقتصادی در حوزه کشاورزی امروزه چگونه است.

وی افزود: بسیاری از کشاورزان در استان های کویری و در شرایط کمبود آب اقدامات بسیار چشمگیری در حوزه کشاورزی انجام می دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشاورزی بدون بهره وری بالا در حوزه آب مطلوب نیست، گفت: می توان از تجربه کشاورزان سایر استان ها در راستای افزایش بهره وری آب و توسعه محصولات استفاده کرد.

کشاورز با اشاره به ضرورت تغییر تکنیک ها، استفاده از سیستم های کم آب بر و مدیریت آب در حوزه کشاورزی اظهار کرد: راه حل های بسیاری برای ارتقاء بهروری، رونق اقتصادی و توسعه کشاورزی در کشور ما وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر شرایط باید نسبت به نسخه های قدیمی رفتارهای اقتصادی در حوزه کشاورزی با دیده تردید نگاه کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: باید بهترین مدل های کشاورزی کم آب بر را در قائن ببینیم و شرکت های کشاورزی دولتی نیز در این زمینه پیشتاز باشند.

کشاورز افزود: نباید با تصور رودخانه های پرآب قدیمی و شرایط گذشته برای کشاورزی و تولید محصول برنامه ریزی کرد چرا که در این صورت به موفقیت نخواهیم رسید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در خراسان جنوبی نشاء چغندر قند، نشاء پنبه و کشاورزی حفاظتی را پیگیری می کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 خرداد 98، کد مطلب: 4639732:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
باید ازاین همه منابع و دانش هدفمند استفاده کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین