پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم برابر تیم‌های استرالیا، پرتغال و فرانسه به میدان می‌رود که جدی‌ترین حریف آنها تیم فرانسه خواهد بود.
شعار سال :  تیم ملی والیبال کشورمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم‌های فرانسه، پرتغال و استرالیا باید به میدان برود.
ملی‌پوشان والیبال در هفته چهارم نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر هستند چرا که با کسب ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
نخستین بازی این هفته بلندقامتان، مقابل تیم پرتغال است. روز جمعه تیم ملی در حالی مقابل پرتغالی‌ها در اردبیل قرار می‌گیرند که این تیم چندان وضعیت خوبی تا به این جا کار نداشته است. پرتغالی‌ها با کسب هفت امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند، آنها  از ۹ بازی که در سه هفته اول رقابت‌ها انجام دادند، دو پیروزی داشتند و در هفت بازی نتیجه را واگذار کردند. با توجه به عملکرد پرتغالی‌ها در این سه هفته ملی‌پوشان ایران کار راحتی مقابل این تیم دارند.
دومین بازی بلندقامتان ایران مقابل تیم استرالیا است. این تیم هم با کسب هفت امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و از ۹ بازی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفتند، تنها یک برد به دست آوردند و در هشت بازی دیگر نتیجه را واگذار کردند. این تیم هم با توجه به عملکردی که در لیگ ملت‌ها داشته حریف سرسختی برای ایران نخواهد بود.
سومین بازی هفته چهارم ملی‌پوشان ایران مقابل فرانسه است، تیمی که یکی از مدعیان والیبال در دنیاست. البته با وجود اینکه فرانسه یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال در جهان است اما فعلاً در لیگ ملت‌ها نتایج خیلی خیره‌کننده‌ای کسب نکرده است، این تیم تا به این جای کار ۱۹ امتیاز به دست آورده و در جایگاه پنجم قرار دارد. از ۹ بازی که ملی‌پوشان فرانسه در لیگ ملت‌ها به میدان رفتند، سه بازی را واگذار کردند و در ۶ بازی دیگر پیروز میدان شدند.
اگرچه نتایجی که تیم والیبال فرانسه تا به اینجا کار به دست آورده نسبت به ایران ضعیف‌تر است، اما این تیم یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال جهان است و نباید آن را دست کم گرفت و به طور حتم جدی‌ترین رقیب ایران در هفته چهارم تیم فرانسه خواهد بود.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:29 خرداد 1398،کدخبر:399045،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
با این توانایی تیم حتما بچه ها میتونن رقیبها رو شکست بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین