پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
لرستان دارای استعدادهای خوبی در بخش صادرات محصولات کشاورزی، معدنی و صنعتی است و این امر موجب شده موضوع سرمایه گذاری، صادرات و مسائل اقتصادی ایران در کشورهای عراق و سوریه را دنبال می‌کنیم.

شعارسال: لرستان دارای استعدادهای خوبی در بخش صادرات محصولات کشاورزی، معدنی و صنعتی است و این امر موجب شده موضوع سرمایه گذاری، صادرات و مسائل اقتصادی ایران در کشورهای عراق و سوریه را دنبال می‌کنیم.

سید موسی خادمی ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش حضور در بازار عراق و سوریه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: لرستان دارای استعدادهای خوبی در بخش صادرات محصولات کشاورزی، معدنی و صنعتی است و ای امر موجب شده موضوع سرمایه گذاری، صادرات و مسائل اقتصادی ایران در کشورهای عراق و سوریه را دنبال می‌کنیم.

وی از افزایش صادرات استان خبر داد و گفت: صادرات استان لرستان از حدود ۹۰ میلیون دلار سال ۹۲ در سال ۹۷ به حدود ۳۵۰ میلیون دلار رسید.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه که حدود ۳۵ میلیون دلار آن به عراق بوده است، بیان داشت: با توجه به همجواری استان لرستان و نزدیکی که به استان‌های مرزی دارد میزان صادرات استان به این کشور عدد کمی است و به طور یقین استعداد لرستان بیشتر از این خواهد بود.

خادمی از تشکیل میز عراق و سوریه در استان خبر داد و گفت: در این راستا فرصتی فراهم می شود تا تجار و مدیران استان از این دو کشور بازدیدی داشته باشند تا هم ظرفیت‌های استان را معرفی و هم نیازهای آنجا را شناسایی کنند و بتوانیم سرعت بیشتری در بحث تقویت روابط و تعاملات به ویژه با تاکید بر افزایش صادرات از استان لرستان به این دو کشور را داشته باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1398 ، کدخبر:38264 ،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین