پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۰۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
قیمت های نفت پس از افت بیش از انتظار ذخایر انبارهای نفت آمریکا و با توافق اوپک پلاس برای تاریخ اجلاس آتی، در ساعات اولیه معاملات بیش از ۱ درصد جهش کرد.قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، که روز چهارشنبه ۰.۵ درصد افت کرده بود، تا ساعت ۷:۱۰ به وقت تهران، ۸۲ سنت یا ۱.۳ درصد جهش کرد و به ۶۲.۶۴ دلار رسید.

شعار سال: روز پنج‌شنبه، پس از اینکه داده‌های رسمی نشان داد ذخایر انبارهای نفت آمریکا بیش از حد انتظار افت کرده است و درحالی که اوپک و تولیدکنندگان دیگر در مورد تاریخ اجلاس خود توافق کردند، قیمت‌های نفت در ساعات اولیه معاملات بیش از ۱ درصد جهش کرد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، که روز چهارشنبه ۰.۵ درصد افت کرده بود، تا ساعت ۷:۱۰ به وقت تهران، ۸۲ سنت یا ۱.۳ درصد جهش کرد و به ۶۲.۶۴ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا هم ۷۹ سنت یا ۱.۹ درصد جهش کرد و به ۵۴.۵۵ دلار رسید.

طبق گزارش جدید اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میزان ذخایر انبارهای نفت این کشور، که در هفته‌های گذشته به بالاترین سطح ۲ ساله خود رسیده بود، این هفته ۳.۱ میلیون بشکه کاهش یافت. این در حالی بود که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند این ذخایر ۱.۱ میلیون بشکه کاهش یابند.

اعضای اوپک و سایر تولیدکنندگان بزرگ متحد آنها، بالاخره پس از هفته‌ها مذاکرات در مورد تاریخ اجلاس تصمیم‌گیری در مورد کاهش تولیدات، توافق کردند در ۱ جولای اجلاس اعضای اوپک برگزار شود و به دنبال آن در ۲ جولای اعضای غیر اوپک هم به این اجلاس اضافه شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 30خرداد 98، کد خبر: 1271852، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین