پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: رفع نگاه آمیخته با تبعیض در ورزش از اقدامات ارزشمند دولت است که اگر میسر شود دختران ما به دلیل داشتن انگیزه بالا موفق تر خواهند بود.

شعارسال: رباب شهریان با تاکید بر ضرورت توسعه منابع مالی و انسانی به خصوص در بخش بانوان و توجه به بنیان خانواده افزود: با تصویب پوشش زنان ایران برای حضور در میادین بین المللی، زنان ورزشکار ایرانی الگویی مناسب از زنان مسلمان را ارائه خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق مداری و توسعه فرهنگ مهمترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است، ادامه داد: هر رفتاری که ورزشکار ما انجام می دهد برای دیگر اقشار جامعه الگو است و از ورزشکاران می خواهم جدا از مسائل فنی و تخصصی به موازین اخلاقی توجه ویژه داشته باشند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین رفع نگاه آمیخته با تبعیض در ورزش را از اقدامات ارزشمندی دانست که مسئولان کشور در دولت یازدهم بسیار به آن توجه دارند که اگر این مهم میسر شود دختران ما به دلیل داشتن انگیزه بالا موفق تر خواهند بود.

وی ادامه داد: زمانی رفتن به المپیک برای بانوان ما با کارت افتخاری میسر بود اما اکنون نه تنها به دنبال حضور کمی، بلکه کسب مدال در بخش زنان هستیم.

شهریان همچنین از حمایت رسانه از ورزش بانوان تقدیر و خاطر نشان کرد: سال های گذشته از ۱۰۰ درصد ورزش بانوان تنها ۵ درصد آن رسانه ای می شد اما اکنون پوشش خبری مناسبی ایجاد شده که توسعه ورزش بانوان را به دنبال دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 15 تیر 1395، کدمطلب: 3706367 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین