پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
عضو فراکیسیون امید گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان یک طرح انقلابی و درست است؛ اگر یک ریال هم به حساب مسئولی رفته باشد، باید اعاده و پس گرفته شود و آن فرد متخلف نیز مجازات شود.نوبخت در خاتمه تصریح کرد: ما حق نداریم سرسوزنی از حقوق مردم و بیت‌المال به کسی بدهیم و اگر گرفته شده باشد باید پس داده شود.

شعار سالعلی نوبخت حقیقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گفته شده بنده یکی از نمایندگانی بودم که خواستار توقف بررسی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان شدم، در این رابطه باید بگویم روز گذشته بنده اساسا مجلس نبودم کمااینکه از قبل اطلاع داده و در ماموریت بودم.

وی افزود:‌ رئیس جمهور در وزارت بهداشت حضور یافته بود لذا بنده نیز آنجا بودم تا بتوانیم پرونده سلامت الکترونیک را افتتاح کنیم. لذا بنده در مجلس حضور نداشتم و هیچ برگه‌ای را هم امضا نکردم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بنده فکر می‌کنم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان یک طرح انقلابی و درست است و اگر یک ریال هم به حساب مسئولی رفته باشد، باید اعاده و پس گرفته شود و آن فرد متخلف نیز مجازات شود.

نوبخت در خاتمه تصریح کرد: ما حق نداریم سرسوزنی از حقوق مردم و بیت‌المال به کسی بدهیم و اگر گرفته شده باشد باید پس داده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 5 تیر 98، کد خبر: 13980405001226، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین