پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
نماینده کلیمیان ایران در مجلس ضمن حمایت از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: اجرای این طرح قانونی موجب اعتماد بیشتر مردم به مسئولان نظام می‌شود و من حاضرم به صورت داوطلبانه اولین فردی باشم که اموالم در راستای این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.
شعارسال: سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح نمایندگان برای اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: نظر من کلی‌تر از این است و آن حرکت در مسیر شفافیت مسائل مالی چه درمورد مسئولان و چه درمورد سایرین است و بر این اساس باید منشاء دارایی‌های همه مردم مشخص شود.

وی افزود: اصل شفافیت مالی و اصل محدود کردن معاملات نقدی از جمله کارهایی است که باید برای مبارزه با فساد اقتصادی به طور جدی صورت گیرد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اقدام بسیار خوبی در جهت اعتمادسازی بیشتر در بین مردم نسبت به مسئولان نظام است و گام مثبتی است که در این مسیر برداشته شده است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: باید مبادلات مالی تا سقف محدودی به صورت نقدی انجام شود و معاملات باید از طریق بانکی انجام شده و به ثبت برسد و از این طریق جلوی  ارتشاء و سوء استفاده‌های مالی گرفته شود و هر فردی که بخواهد پولی را در جایی سرمایه‌گذاری کند باید منشاء مشروع بودن آن پول را اثبات کند.

وی در پایان گفت:در راستای اجرای طرح  اعاده اموال نامشروع مسئولان حاضر هستم تا به صورت داوطلبانه اولین فردی باشم که اموالم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10اسفند 1396، کدخبر: 13961210000265،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
واقعا اگه این مسیله اتفاق بیفته مشخص میشه چرا اکثر مسیولان بالاشهر دارن زندگی میکنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
اختلاف طبقاتی توی کشور داره موج میزنه و مسئولان از درد مردم بی خبرند
شاید لازم باشه مسئولای کشور مثل پسر شهید رجایی مدتی زندگی کنند تا بتوانند درک درستی از شرایط مملکت پیدا کنند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین