پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه معتقدیم هیچکدام از قوا به تنهایی نمی تواند موفق بوده و وظایف خود را به خوبی انجام دهد، گفت: اصل مسئولیت مشترک و اصل ضرورت همکاری در بین قوا جایگاه ویژه ای دارد.

شعارسال: دکتر محمدجواد فدائی در نشست مشترک با رئیس کل و معاونان دادگستری استان کرمان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از شهید بهشتی به عنوان بزرگ مرد تاریخ قضایی کشور یاد کرد و با تقدیر از همکاری رئیس کل، دادستان و همکاران قضائی آنها ادامه داد: تعامل بین سه قوه از ضروریات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید راهکارهای همکاری بین سه قوه را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسائل نظام بین همه مشترک است و به یک گروه و قوه خاص مربوط نمی شود، گفت: همه ما در برابر خداوند، مردم و نظام مسئول هستیم و اگر موضوعی به نام اشتغال وجود دارد، درست است که دولت باید برای آن اقدام کند اما همه مدیران باید در این حوزه تلاش کنند چرا که مهم این است که در صورت امکان، یک شغل حتی یک روز زودتر ایجاد شود.

استاندار کرمان به مشکل تامین آب نیز اشاره و بیان کرد: این مساله به تنهایی مربوط به قوه اجرائی نیست و به همه قوا مربوط می شود.

دکترفدائی با تاکید بر اینکه شفافیت یک اصل اساسی در رابطه با اصل ضرورت همکاری است، تاکید کرد: از این رو هیچ موضوع محرمانه و پنهانی در موضوعات اجرایی نداریم و حتی عامه مردم باید در جریان امور باشند زیرا نفع شخصی در بین نیست و نفع نظام مطرح است و همه چیز باید روشن باشد مگر اطلاعات خاصی که به امنیت کشور بستگی دارد که این مباحث جایگاه خاص خود را دارد .

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت شفافیت در عملکردها، حضور رسانه ها در تمامی جلسات آزاد است زیرا زمینه ای برای رشد همه مسئولان به شمار می رود.

وی بر موضوع فراجناحی عمل کردن نیز تاکید کرد و گفت: در کشور دیدگاه های سیاسی مختلفی وجود دارد که معتقدیم این دیدگاه ها، روش هستند و اصول نیستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: اختلافات تنها در روش ها است زیرا افراد می توانند دیدگاه های سیاسی خود را داشته باشند و هیچ ضرورتی ندارد در کارهای اجرایی، مسائل سیاسی را وارد کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 9تیر1398 ، کدخبر: 864172: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین