پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اقتصادی که با خلاقیت تولیدی انجام داده و ارزش‌افزوده ایجاد می‌کنند مشمول قبح حقوق گزاف نیستند.

شعارسال: فرج‌الله رجبی ظهر امروز در آیین رونمایی از سردیس دو شهید تأمین اجتماعی فارس اظهار داشت: دولت‌های مختلف به تأمین اجتماعی به‌عنوان حیات خلوت خود نگریسته‌اند و گاه بارهایی را بر دوش آن نهاده‌اند و همین امر باعث شده که از نظر اقتصادی آسیب‌هایی متوجه این مجموعه شود.

وی با تأکید بر این‌که جوامع به خدمات حمایتی نیاز دارند، ادامه داد: تأمین اجتماعی ابزار مقوله خدمات اجتماعی است اما برای هر نوع خدماتی باید اقتصاد رونق داشته و هزینه خدمات از بخش دولتی و خصوصی تأمین شود.

رجبی اضافه کرد: بدون تحصیل منابع مدیریت جهادی امکان‌پذیر نیست که منابع در شرایط فعلی یا از نفت حاصل می‌آید یا از سرمایه‌گذاری و از همین روست که من در جمع اعضای شورای شهر شیراز بر لزوم بسترسازی برای رونق سرمایه‌گذاری تأکید کردم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های ستادی حقوق نجومی قابل‌قبول نیست اما در بخش تولید و برای کسانی که توانسته‌اند ارزش‌افزوده تولید کنند نباید با تنگ‌نظری برخورد شود.

وی با اشاره به این‌که گاه هزینه جذب سرمایه‌گذاری متناسب با خود آن است، گفت: باید گام‌هایی را برداریم که هم برای پرداخت‌کنندگان حق بیمه شیب پرداخت هزینه خدمات متناسب باشد و هم سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه امنی از لحاظ سرمایه‌گذاری قرار گیرد تا بتواند خدمات مطلوب را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 19 تیر 1395، کدمطلب: 13950419000552 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین