پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
امروز در حکمی از سوی فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

شعارسال: سوابق سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین از سوی پایگاه خبری صاحب نیوز منتشر شد.

امروز در حکمی از سوی فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

سردار غلامرضا سلیمانی از روزهای نخستین جنگ تحمیلی به میدان نبرد حق علیه باطل شتافت و در زمان دفاع مقدس در سمت فرمانده گردان امام جواد(ع) تیپ قمر بنی هاشم(ع) خدمت می کرد. وی پس از اتمام جنگ به فرماندهی تیپ قمر بنی هاشم(ع) استان چهار و محال و بختیاری منصوب شد.

پس از آن بنا بر تجارب فرماندهی در سمت های مختلف به فرماندهی لشکر 41 ثارالله(ع) استان کرمان رفت و پس از سال ها فرماندهی در این لشکر، به لشکر 14 امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه رفت و مسئولیت فرماندهی در آن لشکر را عهده دارد شد.

پس از تدبیر فرمانده وقت کل سپاه پاسداران و تشکیل سپاه های استانی، سردار سلیمانی به سمت فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان منصوب شد.

پس از سال ها فرماندهی و خدمت در سپاه استان اصفهان، این فرمانده به دستان مبارک مقام معظم رهبری در تاریخ 12 تیر 1396 به درجه سرتیپی نائل آمد. سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا سلیمانی امروز با حکم فرمانده کل قوا به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.

متن حکم فرمانده کل قوا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

بنا به پیشنهاد فرمانده کلّ سپاه و نظر به تجارب ارزنده در بسیج و شایستگی، شما را به سِمت «رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب می‌کنم.

اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان بویژه نوجوانان و جوانان در گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزشهای انقلابی و ارتقای حضور سازمان‌یافته‌تر آنان با تکیه بر تجارب در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه و سایر سازمان‌های کشوری و لشکری با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.

از تلاشهای ارزنده و مواضع انقلابی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز ،تاریخ انتشار: 11 تیر1398،کدخبر: 959596،www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین