پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در قالب اجرای طرح « با مهر تا مهر» بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان مناطق سیل زده جمع آوری شده است.وی با بیان اینکه توجه به موضوع ذهن و روان کودکان بعد از بحران به وجود آمده امری لازم و ضروری است، افزود: بر ما وظیفه است که با توجه کردن به کودکان و رفع خواسته‌ها و نیازمندی هایشان رسالت اخلاقی خویش را پیش بریم.

شعار سال: فائزه موهبتی صبح چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به سیل فروردین ماه سال جاری در نقاط مختلف کشور بیان کرد: هدف ما لبخند شادی و رضایت بر لب کودکانی است که این روزها دست خوش حوادث تلخ شده‌اند تا بتوانیم با ایجاد شور و نشاط، استرس و اضطراب آنها را تا حدی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع ذهن و روان کودکان بعد از بحران به وجود آمده امری لازم و ضروری است، افزود: بر ما وظیفه است که با توجه کردن به کودکان و رفع خواسته‌ها و نیازمندی هایشان رسالت اخلاقی خویش را پیش بریم.

موهبتی با اشاره به به اجرای طرح ملی «با مهر تا مهر» اظهار کرد: این طرح با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم آسیب دیده از سیل امسال به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد.

معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه مردم انسان دوست خراسان جنوبی با شرکت در این پویش مهربانی باری دیگر ماهیت خیر خواهی شان را به اثبات رساندند.

وی خواستار شرکت هرچه بیشتر مردم در این طرح شد و افزود: تاکنون ۲۶ کتابفروشی و ۳۹۷ نفر از هم استانی‌ها در این طرح شرکت کرده‌اند.

موهبتی ادامه داد: اقلام جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

بنا به گفته معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی تاکنون در قالب اجرای طرح بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده جمع آوری شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12تیر 98، کد خبر: 4656662، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین