پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره تغییر کاربری انبار امدادی این سازمان در بجنورد و تبدیل آن به رستوران توضیحاتی داد.

شعار سال: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اخبار منتشره درخصوص تغییر کاربری انبار سازمان امداد و نجات در بجنورد و تبدیل آن به یک رستوران در فضای مجازی، اظهار کرد: اخبار منتشره در خصوص واگذاری انبار امدادی هلال احمر در استان خراسان شمالی به یک رستوران صحت ندارد.

او افزود: دو انبار امدادی در استان خراسان شمالی با وسعت و تجهیزات چند برابری به وسیله جمعیت هلال احمر ساخته شده است که دیگر نیازی به این سوله قدیمی نیست.

سلیمی با اشاره به وسعت یک هزار و ۳۰۰ متری دو انبار امدادی جدید هلال احمر گفت: به دلیل اینکه در اطراف این انبار قدیمی ساختمان‌های بسیاری ساخته شده بود، دیگرعبور کامیونت، وانت و خودروهای سنگین امکان پذیر نبود، بنابراین جمعیت هلال احمر تصمیم به ساخت انباری جدید گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه انبار‌های جدید مجهز‌تر نیز خواهند بود، تصریح کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر این مکان را اجاره داده و در تفاهم نامه آن نیز قید شده است که در صورت وقوع بحران و نیاز این مکان به جمعیت هلال احمر باز گردانده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 3 مرداد 98، کد مطلب: 7012937: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین