پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
رئیس سازمان مدیریت و بودجه خراسان جنوبی با بیان اینکه استان نیازمند تجهیز امکانات است، گفت: برخی از روستاها خشتی و گلی بوده و با اندک حادثه‌ای با مشکل روبرو می‌شود.

شعار سال: مجید پورعیسی، امروز چهار تیر جاری در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، با بیان اینکه باید در روستاهای با جمعیت بالا و یا شهرها مکانی برای اسکان اضطراری در حوادث طبیعی دیده شود، افزود: برای کاهش تلفات جاده‌ای می‌توان از ظرفیت تمام دستگاه‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی بستری از حوادث بوده و نیازمند تجهیز امکانات است، اظهار کرد: برخی از روستاها خشتی و گلی بوده و با اندک حادثه‌ای با مشکل روبرو می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و بودجه خراسان جنوبی خواستار افزایش سرعت عمل نیروهای امدادی در رسیدن به صحنه حوادث شد و افزود: در برگزاری مانورها و دوره‌های آموزشی آمادگی همکاری لازم برای تخصیص اعتبار را داریم.

کمبود خودروی نجات در پایگاه‌های استان

محمد رحیم شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز با اشاره به جایگاه و اهمیت جمعیت هلال احمر بیان کرد: امروزه جمعیت هلال احمر در حوادث جاده‌ای در راستای رهاسازی و اسکان نقش عمده و مهمی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط استاندارد فاصله بین هر پایگاه جاده‌ای باید ۵۰ کیلومتر باشد، این در حالی است که فاصله پایگاه‌ها در برخی از مناطق خراسان جنوبی نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۲ پایگاه ثابت امداد و نجات در استان آماده پوشش حوادث طبیعی و جاده‌ای است، بیان کرد: برای پاسخگویی و رسیدن به حد استاندارد نیازمند توسعه پایگاه‌ها هستیم.

شهریاری بیان کرد: علی رغم اینکه ۴۸ درصد تصادفات خراسان جنوبی در جاده‌های فرعی اتفاق می‌افتد، امکانات در این نواحی بسیار محدود است.

وی از کمبود خودروی نجات در پایگاه‌های استان خبر داد و افزود: از چهار سال گذشته تا کنون خودروی آمبولانس به هلال احمر خراسان جنوبی اختصاص نیافته است.

وی با بیان اینکه دو محور از شهرستان طبس فاقد پایگاه جاده‌ای است، افزود: برای احداث هر پایگاه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین ایجاد ساختمان برای پایگاه نایبند از اولویت‌های اصلی جمعیت استان بوده که نیازمند توجه ویژه است.

شهریاری با اشاره به شروع عملیات ساخت آشیانه بالگرد در خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص یافته و این در حالی است که کل این پروژه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 4 اردیبهشت 97، کد مطلب: 98040402346:www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
امروزه جمعیت هلال احمر در حوادث جاده‌ای در راستای رهاسازی و اسکان نقش عمده و مهمی ایفا می‌کند.
باید برای ایمن سازی روستاها و ساختمان هایی که رو اصول ساخت نشدن فکری اساسی کرد مخصوصا مدارس که بچه ها در اونجا تحصیل میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین