پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
استاندار ایلام گفت: طرح عظیم بزرگراه پل زال-دهلران-نجف در مرحله نهایی شدن است.

شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در جمع احزاب و فعالان سیاسی مختلف استان ایلام اظهار داشت: پروژه لرزه نگاری، اکتشاف نفت و گاز و حفاری در آبدانان با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت.

وی گفت: درآمد استان ایلام چیزی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است، ولی قسمتی از درآمدها مثل شرکت‌های بزرگ پتروشیمی، کارخانه‌های بزرگ استان، پروژه‌های بزرگ راه سازی و … در استان پرداخت نمی‌شود بلکه در محل ثبت آنها پرداخت می‌شود و البته دنبال اصلاح این رویه هستیم و موافقت‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: امسال ۱۰۴ درصد تحقق مالیاتی داشته‌ایم و این یک عملکرد خوب است.

وی تصریح کرد: قبل از دولت تدبیر و امید از ۳۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی استان ۷۵ هزار هکتار آبی بوده است و امسال این میزان به ۱۵۰ هزار هکتار می‌رسد.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: مرحله نهایی بزرگراه پل زال به دهلران و نجف در حال انجام است در هفته آینده تفاهم نامه نهایی با کشور عراق نیز بسته می‌شود.

جداسازی پایانه برکت از پل زائر

وی گفت: بیش از ۹۹ میلیارد تومان برای زیر ساخت‌های کشاورزی مناطق سیل زده استان اختصاص یافت که ۴۹ میلیارد تومان آن ابلاغ شد و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت نیز تصویب شد.

استاندار ایلام تصریح کرد: ۴۳ میلیارد تومان از مطالبات به مردم مناطق سیل زده سیروان در روستای چم شیر پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: بزرگراه ایلام به مهران ۹۰ درصد پیشرفت داشته است اما پیمانکار ۷۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است که پیگیر پرداخت مطالبات هستیم.

وی گفت: در نظر داریم به خاطر رفع معضل ترافیک در ایام اربعین پایانه برکت را از پل زائر زائر جدا کنیم و برای ۱۱ هزار نفر سایه بان و ۶۰۰ سرویس بهداشتی با حمام بسازیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14تیر1398 ، کدخبر: 4658128: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین