پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
ابلاغ 1200میلیارد تومان برای میادین نفتی آبان و پایدار، شروع به‌کار یک شرکت ژئوفیزیک در استان، پذیرش اولیه اعطای 100 میلیارد تومان تسهیلات به یک شرکت پتروشیمی، فراخوان دو مرحله‌ای انتخاب پیمانکار برای راه‌آهن اسلام آباد - ایلام و تصویب بخش دشت عباس از توابع شهرستان دهلران، 5 هدیه مهم دولت به مردم استان ایلام است.

شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام افزود: اولین خبر خوب برای مردم شریف استان ابلاغ یکهزار و 200 میلیارد تومان برای توسعه میادین نفتی آبان و پایدار از طرف هیأت دولت است که از این میزان 4 درصد (حدود 48 میلیارد تومان) در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان برای پروژه‌های عمرانی قرار می‌گیرد و هزینه می‌شود.

وی اظهارداشت: خبر مهم و خوشحال‌کننده دیگر شروع به‌کار یک شرکت ژئوفیزیک با پروژه‌های اکتشاف نفت در استان ایلام است. این شرکت در دو فاز، فاز اول در شهرستان ایوان با پروژه تنگ بیجار در یک بازه زمانی 4 ساله کار خود را در زمینه اکتشاف نفت در مناطق شمالی استان هم‌اکنون شروع کرده است. فاز دوم این شرکت در اوایل سال آینده در شهرستان دهلران با پروژه دانان در یک بازه زمانی یکساله کار خود را در مناطق جنوبی استان آغاز می‌کند و مجموعه این فعل و انفعالات علاوه بر اینکه منجر به توسعه می‌شود، تعداد قابل توجهی اشتغالزایی در مناطق مختلف استان ایجاد می‌کند. سلیمانی دشتکی سپس در مورد سومین خبر مهم، گفت: خبر خوب دیگر پذیرش اولیه اعطای 100 میلیارد تومان تسهیلات به یک شرکت پتروشیمی است که شروع به‌کار این پروژه مهم می‌تواند نقش حائز اهمیت در توسعه و ایجاد اشتغالزایی پایدار در استان داشته باشد.

وی افزود: فراخوان دو مرحله‌ای انتخاب پیمانکار برای راه‌آهن اسلام آباد به ایلام خبر خوشحال‌کننده دیگر و عیدی دولت به مردم خوب استان است که درواقع رؤیای صاحب راه‌آهن شدن این دیار را به حقیقت می‌رساند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار:8اسفند1397 ، کدخبر: 502775: www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین