پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
استاندار ایلام گفت: یکی از برنامه های استان برای توسعه راه ها اجرای پروژه بزرگراه ۲۴۰ کیلومتری مهران به سمت اندیمشک است.
شعار سال: استاندار ایلام گفت: یکی از برنامه های استان برای توسعه راه ها اجرای پروژه بزرگراه ۲۴۰ کیلومتری مهران به سمت اندیمشک است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان راهداری کشور اظهار کرد: طبیعت کوهستانی استان ایلام به ویژه در شهرستان های شمالی هزینه اجرای پروژه های زیربنایی در حوزه راهسازی را بال برده است.

وی افزود: ولی به مدد و عنایت اباعبدالله الحسین (ع) و تردد میلیونی زورار اربعین توجه دولت به بهسازی راه های موصالاتی استان ایلام ویژه شده و سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش در استان در مقایسه با سال های گذشته قابل مقایسه نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: در جریان سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری به استان در زمان دولت یازدهم ۱۵۰ میلیارد تومان برای چهاربانده کردن مسیرهای ارتباطی استان تخصیص یافت که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص و هزینه شده است که این مقدار تنها در سال ۹۶ بوده است.

سلیمانی دشتکی گفت: خوشبختانه تاکنون حجم سرمایه گذاری در این بخش مناسب بوده ولی باید از سمت جنوب و استان خوزستان نیز شاهد سرعت بخشی به اجرای پروژه ها باشیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا اجرای پروژه احداث بزرگراه از مهران به سمت دهلران و تا اندیمشک به طول ۲۴۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی ان آغاز خواهد شد.

استاندار ایلام افزود: برای این پروژه بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بانکی ملی هزینه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام نیز گفت: سال گذشته در ایام اربعین روزانه بیش از ۱۸۴ هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند.

نورالله دلخواه گفت: برای اربعین امسال افزایش ۱۰ درصد تردد در مرز مهران پیش بینی شده است و با توجه به افزایش تردد زوار، روزانه به سه هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران نیاز داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397، کدخبر: 4378525 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
تا این بخواد بزرگراه بشه واقعا فکر کنم باید چندین نسلی عوض کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین