پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با رد اجرای طرحی موسوم به رینگ سوم طرح ترافیک پایتخت گفت: این موضوع ایده شخصی برخی کارشناسان است.

شعار سال: طی چند روز گذشته موجی از خبرها در شبکه های اجتماعی مبنی بر اجرای طرح رینگ سوم ترافیک به راه افتاد و حتی برخی اعضای شورای شهر تهران از جمله زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورا در این خصوص صحبت کرد.
پس از این تحولات علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفت و گو با یکی از بخش های خبری صدا و سیما اساساً اجرای این طرح را رد و آن را خلاف واقع دانست.

در این راستا خبرنگار ایرنا به سراغ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران رفت و موضوع را از وی پیگیر شد.
محسن پورسیدآقایی تاکید کرد: تاکنون هیچ صحبتی درباره رینگ سوم طرح ترافیک در شورا و نه شهرداری نشده و سخنگوی شورای شهر تهران نیز در مصاحبه ای آن را رد کرد و ما نیز این موضوع را رد می کنیم.
وی ادامه داد: هیچ مطالعه و فکری در خصوص اجرای طرح رینگ سوم ترافیک تهران در شهرداری نشده و نخواهد شد و این موضوع تنها ایده چند کارشناس است که در رسانه ها مطرح شد.
به گفته معاون شهردار تهران، دامن زدن و مطرح کردن موضوع رینگ سوم طرح ترافیک برای این است که برخی بگویند شهرداری دنبال ایجاد محدوده های ترافیکی بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: هدف شهرداری تهران تنها کاهش ترافیک است و نه افزایش محدوده های ترافیکی؛ این مهم نیز از طریق ایجاد محدوده های ترافیکی بیشتر به دست نمی آید.

هم اکنون دو طرح «ترافیک؛ و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود.

شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ورود به سامانه my.tehran.ir به نشانی و ثبت مشخصات خود و خودروهایشان است.

طرح کنترل آلودگی هوا از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود است.
همچنین طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور محدود است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 تیر 98، کد مطلب: 83386899: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
رینگ سوم دیگه چه طرحیه واقعا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین