پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷
جزئیات کوچک تر شدن طرح زوج و فرد اعلام شدمحسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران‌ با بیان اینکه در حال مطالعه برای تغییر رینگ شمالی حلقه دوم ترافیکی از بزرگراه همت به حکیم هستیم، گفت: این موضوع در حد یک ایده در حال مطالعه است و اگر مشخص شود که ترافیک را تعدیل می‌کند و تبعات دیگری ندارد، آن را به شورای ترافیک می‌بریم.

شعار سال:معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران‌ درباره تغییر رینگ شمالی حلقه دوم ترافیکی از بزرگراه همت به حکیم توضیحاتی داد.

جزئیات کوچک تر شدن طرح زوج و فرد اعلام شدمحسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران‌  با بیان اینکه در حال مطالعه برای تغییر رینگ شمالی حلقه دوم ترافیکی از بزرگراه همت به حکیم هستیم، گفت: این موضوع در حد یک ایده در حال مطالعه است و اگر مشخص شود که ترافیک را تعدیل می‌کند و تبعات دیگری ندارد، آن را به شورای ترافیک می‌بریم.

او با بیان اینکه نیاز به تغییر در رینگ شمالی از مدت‌ها قبل احساس می‌شد، افزود: هر دو بزرگراه همت و حکیم شرقی و غربی هستند و از آنجایی که بزرگراه حکیم داخل محدوده و همت خارج از آن قرار دارد، بار ترافیکی هر دو بزرگراه به داخل همت سرازیر می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران‌ با بیان اینکه سال گذشته هم در یک مقطع چراغ مسیر بزرگراه کردستان به حکیم را خاموش و اعلام کردیم که خودروهایی که بعد از ظهر قصد عبور از این مسیر را دارند، آزاد هستند، گفت: اکنون نیز این موضوع در حال مطالعه کارشناسی است تا مشخص شود که چه میزان اثر دارد و اگر نتیجه مطالعات منفی باشد، اجرا نخواهد شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:20مرداد1398،کدخبر:7032927،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین