پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به اظهارات اخیر مهدی چمران درباره عدم توانایی مدیریت شهری در ساخت مترو گفت: اگر در این مدت کاری هم نکرده بودیم، بهتر از این بود که تونل بسازیم و بعد ورودی آنرا به پروژه اطلس مال بفروشیم و تونل کنده شده مترو را کور کنیم و یک منطقه شهر را از مترو محروم کنیم.

شعار سال: محسن پورسیداقایی در واکنش به سخنان مهدی چمران رییس سابق شورای شهر تهران در خصوص عدم توانایی مدیریت شهری فعلی در احداث حتی یک متر تونل مترو، گفت: مدیریت شهری جدید از ابتدای حضورش سعی در جمع کردن و ساماندهی اشکالات دوره قبل در خط ٧ مترو داشت.

وی با اشاره به ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ایمنی خط 7 مترو، گفت: اگر مدیران پیشین کار خود را درست انجام می دادند مجبور نبودیم در یک بازه زمانی طولانی‌تر نسبت به ساماندهی خطوط مترویی که به صورت نمایشی افتتاح کردند، اقدام کنیم و همچنین در این مدتی که مدیریت شهری با کوهی از مشکلات مالی ناشی از بدهی‌های قبل مواجه بود، توانستیم خط 6 را نیز افتتاح کنیم.

پورسیدآقایی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر در این مدت کاری هم نکرده بودیم، بهتر از این بود که تونل بسازیم و بعد ورودی آنرا به پروژه اطلس مال بفروشیم و تونل کنده شده مترو را زیر خیابان به حال خود رها کنیم و آنرا کور نماییم و یک منطقه شهر را از مترو محروم کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 16 تیر 98، کد مطلب: 488012: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
یعنی اقای چمران دروغ میکن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین