پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۷۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
افتتاح اولیه و ناقص خط 7 مترو در تاریخ 20 خردادماه سال 96 صورت گرفت، اما با آغاز به کار دور جدید مدیریت شهری، با توجه به مشکلاتی همچون ناایمن بودن مسیر، این خط تعطیل شد.مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح رسمی ایستگاه‌های «محمدیه» و «بسیج» در 4 شهریور خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح رسمی ایستگاه‌های «محمدیه» و «بسیج» در 4 شهریور خبر داد.

 علی امام در‌مورد زمان افتتاح ایستگاه های محمدیه و بسیج در خط 7 مترو، گفت: بهره برداری غیر رسمی برای استفاده عموم شهروندان از این ایستگاه ها در تاریخ 28 مرداد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ایستگاه های محمدیه و بسیج در تاریخ 4 شهریور با حضور مدیران شهری به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

به گزارش فارس، خط 7 بیشترین ایستگاه تقاطعی با شبکه مترو تهران در عبور از مناطق تجاری (بازار بزرگ) و آموزشی تهران را دارد. همچنین بیشترین تعداد مسافرگیری با توجه به تعداد ایستگا‌ه‌ها در این خط انجام می‌شود و طراحی و اجرای سامانه تهویه مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام شده و با توجه به سناریویی بهره برداری این سیستم کفایت می‌کند.

افتتاح اولیه و ناقص خط 7 مترو در تاریخ 20 خردادماه سال 96 صورت گرفت، اما با آغاز به کار دور جدید مدیریت شهری، با توجه به مشکلاتی همچون ناایمن بودن مسیر، این خط تعطیل شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 مرداد 98، کد خبر: 13980523000559،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین