پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
فرماندار تهران درباره خبر حذف عوارض غیرقانونی زوج و فرد در سال ۹۷ گفت: خبر منتشر شده در رسانه‌ها اشتباه است و اخذ عوارض این سال قانونی است و باید پرداخت شود.
شعارسال: عیسی فرهادی (فرماندار تهران) درباره سرانجام اخذ عوارض زوج و فرد سال ۹۷ گفت: عوارض محدوده زوج و فرد حذف نشده است و فقط قرار است؛ جریمه‌ها حذف شود.

وی ادامه داد: خبری که روز گذشته در برخی رسانه‌ها به نقل از من مبنی بر حذف عوارض زوج و فرد منتشر شده، اشتباه است و همانطور که گفتم عوارض اخذ می‌شود و فقط جریمه‌ها حذف شده است.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: افرادی که در سال ۹۷ در محدوده زوج و فرد تردد داشته‌اند و جریمه شده‌اند، باید عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را پرداخت کنند، اما قرار شد جریمه‌ آنها حذف شود.

فرماندار تهران تاکید کرد: عوارض محدوده زوج و فرد در سال ۹۷ قانونی است و باید پرداخت شود.

روز گذشته خبری مبنی بر حذف عوارض غیرقانونی ورود به محدوده زوج و فرد در سال ۹۷ توسط شهرداری تهران از جانب عیسی فرهادی؛ فرماندار تهران منتشر شده بود که وی امروز این خبر را تکذیب کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1398 ، کدخبر: 791400 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین