پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۹۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
ابراهیم درستی رئیس اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه با اشاره به جلسه ای که با مسئولین ذیربط درخصوص گوشی تلفن همراه تشکیل گردیده گفت: در این جلسه مقرر شد تا شرکت های وارد کننده گوشی تلفن همراه مورد نیاز بازار را فورا تامین نمایند.
شعار سال:رئیس اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه با اشاره به جلسه ای که امروز (۹۸/۰۴/۱۶) با مسئولین ذیربط درخصوص گوشی تلفن همراه تشکیل گردیده گفت: در این جلسه مقرر شد تا شرکت های وارد کننده گوشی تلفن همراه مورد نیاز بازار را فورا تامین نمایند. ابراهیم درستی ضمن تشکر از واحد های صنفی که با […]
در صورت کمبود تصمیمات لازم برای تامین گوشی در بازار اتخاذ میگردد
رئیس اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه با اشاره به جلسه ای که امروز (۹۸/۰۴/۱۶) با مسئولین ذیربط درخصوص گوشی تلفن همراه تشکیل گردیده گفت: در این جلسه مقرر شد تا شرکت های وارد کننده گوشی تلفن همراه مورد نیاز بازار را فورا تامین نمایند.

ابراهیم درستی ضمن تشکر از واحد های صنفی که با صبوری آرامش بازار را حفظ نمودند افزود: واحد های صنفی خواهان تامین گوشی تلفن همراه به میزان لازم در بازار هستند و قطعا این امر محقق خواهد شد.

درستی تاکید کرد: در صورت ادامه روند کمبود گوشی تلفن همراه در راستای مدیریت بازار باید بهترین تصمیم را گرفت. چراکه با کمبود در بازار شاهد تضییع حق واحدهای صنفی و مصرف کنندگان در سطح کشور خواهیم بود. در صورت عدم تامین گوشی در بازار قطعا تصمیمات لازم جدیدی اتخاذ میگردد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:16تیر1398،کدخبر:18871،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین