پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
دولت اصرار دارد که حتماً دستش در جیب مردم باشد، بنده یکی از افرادیست که جزء امضاکنندگان استیضاح و سوأل‌کنندگان از رئیس‌جمهور بوده‌ام پس منتقد وضع موجود هستم.

شعارسال: دولت اصرار دارد که حتماً دستش در جیب مردم باشد، بنده یکی از افرادیست که جزء امضاکنندگان استیضاح و سوأل‌کنندگان از رئیس‌جمهور بوده‌ام پس منتقد وضع موجود هستم.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس خود را یکی از منتقدان دولت دانست و به عدم توانایی برای حذف یارانه ثروتمندان تا نبود نظارت بر گرانی مسکن انتقاد کرد.

 محمدرضا ملکشاهی‌راد ظهر پنجشنبه در جلسه مجمع نمایندگان لرستان با فعالان اقتصادی، به وجود بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور اشاره کرد و اظهار داشت:این رقم درحالیست که سالانه حدود ۶۲ میلیارد تومان از بودجه عمرانی تحقق پیدا میکند.

وی افزود: با وجود این رقم پایین بودجه عمرانی در کل کشور طبیعی است که بودجه عمرانی استان لرستان نیز پایین باشد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس با بیان اینکه درحال حاضر دولت مقروض بوده بطوریکه نمی تواند ۳۵ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه را پرداخت کند، تصریح کرد: پیش‌بینی میکنیم دولت امسال نتواند بودجه عمرانی را تامین کند و در صورت تخصیص، این تخصیص قابل‌ملاحظه‌ نخواهد بود.

ملکشاهی راد در ادامه خود را یکی از منتقدان اصلی دولت دانست و گفت: دولت اصرار دارد که حتماً دستش در جیب مردم باشد، بنده یکی از افرادیست که جزء امضاکنندگان استیضاح و سوأل‌کنندگان از رئیس‌جمهور بوده‌ام پس منتقد وضع موجود هستم.

وی به عدم توانایی دولت در هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۳۰ درصد حق تولید در قانون هدفمندی یارانه‌هاست، لذا اگر این قانون اجرا شود ۳۰ درصد افزایش حامل‌های انرژی مربوط به بخش تولید می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس افزود: در سال ۹۵ دولت مدعی شد که ۷ هزار واحد تولیدی را ساماندهی و احیا خواهد کرد که برای تحقق این مهم ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بود ولی موفق به انجام این کار نشد درحالیکه سالانه بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان ۳۰ درصد حق تولید در قانون هدفمندی یارانه‌هاست.

ملکشاهی‌راد اضافه کرد: دولت توان این را ندارد که کسانی که با درآمد بالا و دهک‌های بالا هستند یارانه آن‌ها را حذف کند درصورتیکه اگر این کار انجام می شد حداقل ۳۰ درصد کمک به تولیدکنندگان را تأمین می‌کرد.

وی در ادامه به گرانی مسکن اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن و اجاره‌ها ناشی از این است که دولت هیچ سیستم نظارتی ندارد از طرفی برای اینکه بتواند مشکل مسکن را حل کند به دنبال ساخت مسکن نیست بنابراین دولت باید تصمیم جدی برای نظارت بر قیمت مسکن و اجاره مسکن از خود نشان دهد.

ملکشاهی راد پرداخت تسهیلات مسکن و تقویت بخش خصوصی در زمینه مسکن را از راه های ارزان شدن مسکن دانست.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا ، تاریخ انتشار :20 تیر 98، کد خبر:40429  www.porsna.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
با توجه به اینکه ۳۰ درصد حق تولید در قانون هدفمندی یارانه‌هاست، لذا اگر این قانون اجرا شود ۳۰ درصد افزایش حامل‌های انرژی مربوط به بخش تولید می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین