پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
عضو کمیسون اقتصاد مجلس گفت: در مجلس نهم از وزیر اقتصاد به خاطر وام‌های کلان و بدون بهره برخی مدیران سوال داشتم که اجازه بررسی آن در صحن علنی داده نشد.

شعارسال: در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری گفت: یکی از دلایل شکل‌گیری پرونده حقوق‌های نجومی این بود که مجلس گذشته به سوال ما از وزیر اقتصاد در این خصوص رسیدگی نکرد.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: بنده حدود یک سال و نیم پیش سوالی از وزیر اقتصاد در خصوص وام‌های کلان و با بهره صفر و ۲ درصد برخی مدیران را مطرح کردم، اما وقتی این سوال قرار بود در صحن بررسی شود برخی دوستان از جمله آقای یوسف‌نژاد که در آن زمان معاون پارلمانی وزیر بودند و امروز عضو هیات رئیسه هستند، اعلام کردند طرح این مسئله در جامعه خوب نیست.

موسوی لارگانی اظهار داشت: مدیرانی که وام صفر درصد دریافت کرده بودند حتی برکنار نشدند و این رویه ادامه یافت و مدیران دیگر هم به این قافله پیوستند.

وی از هیات رئیسه مجلس خواست اجازه دهند سوالات که برخی نمایندگان از وزیر اقتصاد و سایر وزرا در خصوص وام‌های کلان مطرح کرده‌اند، در صحن علنی مجلس بررسی شود.

در مجلس نهم اجازه طرح سوال از وزیر اقتصاد در مورد حقوق های نجومی داده نشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 22 تیر 1395، کدمطلب: 3711191 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین