پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹
استاندار یزد در جشن زیر سایه خورشید گفت: باید در اعیاد مذهبی فضای استان را در جهت ارتقای روحیه معنویت و افزایش سطح نشاط اجتماعی، از چنین برنامه هایی سرشار کنیم.

شعارسال: استاندار یزد در جشن زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت در امامزاده سیدجعفر(‌ع) ‌یزد برگزار شد، با بیان اینکه "نیازمند برگزاری چنین جشن‌هایی با رویکرد مذهبی هستیم"، گفت: یزد به عنوان یک شهر مذهبی از سویی متاثر از پایبندی فراوان مردم نسبت به اعتقادات و ارزش‌های دینی است و از سوی دیگر بسیار نیازمند نشاط اجتماعی می‌باشد.

"طالبی "همچنین افزود: بهترین کاری که می‌تواند در زمینه ارتقای سطح نشاط اجتماعی صورت گیرد، برگزاری چنین جشن‌هایی با رویکرد مذهبی است.

وی با بیان اینکه "این برنامه‌ها می‌تواند به افزایش نشاط در سطح جامعه کمک کند"، آن را کاری بسیار ارزنده و قابل تقدیر دانست و گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی با همکاری دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی مثل شهرداری‌ها، شوراها و سازمان‌های مردم نهاد، همچنین تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی می‌تواند به عنوان الگویی ماندگار ثبت ومعرفی شود.

"طالبی" در پایان خاطر نشان کرد: باید در اعیاد مذهبی فضای استان را در جهت ارتقاء روحیه معنویت و افزایش سطح نشاط اجتماعی، از چنین برنامه هایی سرشار کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22تیر1398 ، کدخبر: 870295: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین