پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
یکی از روش‌هایی که می‌تواند از مصرف زیاد بنزین و قاچاق آن پیشگیری کند، سهیمه‌بندی بنزین است که موثرترین روش این سهمیه بندی هم ارائه کارت سوخت به مصرف کنندگان است، اما آیا پروژه استفاده از کارت سوخت این بار موفق خواهد داد؟

شعارسال: ۱۲ سال پیش بود که، به منظور هدفمند کردن مصرف سوخت کشور کارت سوخت برای اولین بار ارائه شد این کارت‌ها به مدت هشت سال فعال بودند.

اما با تک نرخی شدن قیمت سوخت، این کارت‌های سوخت هم کم‌کم از چرخه سوخت‌گیری مردم حذف شدند اما پرونده استفاده مجدد آن‌ها هرگز بسته نشد و اکنون نیز قرار است از ۲۰ مرداد سال جاری دوباره فعال شوند.

این در حالی است که چندی قبل رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران بنزین سراسر کشور طی مصاحبه ای اعلام کرد: هنوز زیرساخت لازم در جایگاه‌ها برای اجرای این طرح فراهم نشده است؛ از سویی دیگر بسیاری از کارتخوان‌ها قدیمی‌ هستند و حتی برخی از نازل‌ها کارتخوان معیوب اند و برنامه‌ای هم برای تعمیر آنها اعلام نشده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 26تیر1398 ، کدخبر: 16102: www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
به بهانه قاچاق کارت را احیا کردن بعدهم بنزین گرون میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین