پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
در راستای توسعه فعالیت‌های مجموعه شناسا و هم‌افزایی با سایر سازمان‌های مؤثر در اكوسیستم کارآفرینی كشور، سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین تریگ‌آپ و مجموعه‌های فعال منتخب زیست‌بوم كارآفرینی به امضا رسید.

شعار سال: در راستای توسعه فعالیت‌های مجموعه شناسا و هم‌افزایی با سایر سازمان‌های مؤثر در اكوسیستم کارآفرینی كشور، سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین تریگ‌آپ و مجموعه‌های فعال منتخب زیست‌بوم كارآفرینی به امضا رسیدبا توجه به نقش‌آفرینی مجموعه شناسا در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و با هدف کمک به رشد و توسعه این فضا، مجموعه اقدامات موثری که هم راستا با چشم انداز بلندمدت این مجموعه است، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی می‌شود. از جمله این اقدامات برقراری تفاهم‌نامه‌هایی با نهادها و سازمان‌هایی است که به نوعی بخشی از این زنجیره ارزش بوده و خلق ارزش می‌کنند.

در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با محوریت توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناوری‌های ورزشی و سلامت، با ایجاد هم‌افزایی و همچنین همکاری مشترک در زمینه توسعه سیاست‌های اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از ایده‌ها، مابین شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و پژوهشگاه علوم ورزشی به امضا رسید.

تفاهم‌نامه دیگری نیز در زمینه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی انرژی کشور و فناوری‌های مرتبط با آن، بین تریگ آپ و شتابدهنده آی تک به امضا رسید. مواردی همچون ایجاد هم‌افزایی و همکاری مشترک از طرح‌های فناورانه، سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌های کسب و کاری این حوزه، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و همچنین تعاملات سازنده بین این دو مجموعه، از جمله مفاد مورد تفاهم بوده است.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای نیز مابین شتابدهنده تریگ‌آپ و شركت ابرآروان، از مجموعه‌های موفق در اكوسیستم كارآفرینی كشور، در راستای تقویت زیست‌بوم کارآفرینی و ارایه خدمات هرچه بهتر به استارتاپ‌ها و همچنین ارایه سرویس‌های متنوع زیرساخت ابری و با کیفیت جهت رشد استارتاپ‌های شتابدهنده تریگ آپ از طرف ابرآروان به‌صورت رایگان برای مدت یکسال به امضا رسید.

گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در حوزه محصولات، خدمات و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مجموعه شناسا، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه مردم سالاری، تاریخ انتشار 2مرداد 98، کد خبر: 111775، www.mardomsalari.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
امیدواریم شناسا،کارش رو خوب جلو ببره و فقط شعار نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین