پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
فعالان عمده، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت و بازار عسل و بخشی از مصرف کنندگان سخت گیر، به خوبی می دانند که یکی از پرابهام ترین مارکت ها در صنعت مواد غذایی مربوط به عسل است.
شعارسال: این محصول با درجات متعددی از خلوص و ناخالصی و به تبع آن طیف بسیار گسترده ای از قیمت ها و روش های بسیار متعدد عمل آوری و نواحی مختلف جغرافیایی مرتبت به تولید، محصول واقعا پروسه انتخاب، راستی آزمایی و خرید را برای مشتریان، دشوار و گاهی ناممکن می کند.

بنابر این تنها راه باقی مانده، علاوه بر برخی اصول و روش های آزمون اصالت محصول، اعتماد به برندی خاص است که آن هم با اتکا به سابقه و پیشینه برند و روش های آزمون و ارزیابی خودخواسته برخی از برند ها قابل اتکاست.

«عسل درنیک» برندی است که مدتی است محصولات آن در قفسه فروشگاه های ایرانی حاضر شده و خوش نشسته است. این برند از جمله نام های تجاری شناخته شده ای است که برای کسب این اعتبار در بازار پر ابهام عسل ایران، آزمون های دشواری را گذرانده و پس از طی مسیری طولانی، در نهایت توانسته است اعتماد مصرف کننده ایرانی را جلب نماید.

«عسل درنیک» که در حال حاضر به عنوان جدی ترین نام در حوزه برند سازی این محصول فعالیت می کند، علاوه بر این که در مسیر دشوار برند سازی اش، تن به آزمایش های متعددی داده و توانسته است در مدت کوتاهی نظر بسیاری را به خود جلب کند، از نظر انتخاب و گزینش محصول نیز عملکرد خوبی داشته است.

ناگفته پیداست که منطقه جغرافیایی مورد نظر که هر عسلی در آن تولید می شود، تقریبا اولین ملاک تاثیرگذار در کیفیت و محتوای محصول است.

«عسل درنیک» در منطقه خوانسار تولید می شود و به این دلیل در پایش های مختلف تست، بالاترین امتیازها را از نظر کیفی به خود اختصاص داده است. البته علاوه بر منطقه جغرافیایی تولید، فاکتورهای متعدد دیگری هم در ارتقای کیفیت محصول عسل موثر است که برندهای معتبر حتما باید به تک تک آن ها توجه کافی داشته باشند.

لازم به ذکر است که عسل خوانسار یک فراورده بسیار طبیعی است که در سراسر ایران شهرت بسیاری دارد. وجود گیاه گون زمینه را برای پرورش زنبور عسل و تولید عسل انگبین مساعد نموده‌است؛ به‌طوری‌که خوانسار در تولید عسل نقش مهمی در استان اصفهان داشته و اعتبار عسل تولیدی این منطقه باعث شده است که یکی از گزینه های اصلی صادرات به اروپا باشد.

میزان تولید عسل در شهرستان خوانسار همه ساله بر ده ها هزار تن بالغ می شود که این مساله به خودی خود حکایت از اصالت و اهمیت این شهرستان در تولید عسل مرغوب دارد. به این دلیل این امر کاملا طبیعی از که برندی مانند «عسل درنیک» در گزینش منطقه استراتژیک خود برای برند سازی این محصول توجه خاصی به خوانسار داشته باشد.

اکنون با همت شرکت پارس سام پخش برند عسل درنیک به شکلی اصولی و مبتنی بر تمامی گواهی نامه های تایید کیفت در ایران شروع شده و جای خود را در بین محصولات اکثر فروشگاه های زنجیره ای تثبیت کرده است.

این حرکت اصولی می تواند خیال مشتریان بازار عسل کشور را از نظر اصالت و کیفیت محصولات خریداری شده راحت کرده و در عین حال راهگشای سایر برند های فعال در این عرصه باشد تا به سمت پروسه «خود نظارتی» و سخت گیری هایی چون «عسل درنیک» حرکت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی فود پرس ، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1398 ، کدخبر: _ ، www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
عسل های تقلبی با قیمت های سرسام اور در بازار خیلی وجود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین