پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:قطعاً افزایش قیمت وکیوم باتوم (خوراک قیر) در تولید قیر پذیرفتنی نیست و دولت و وزارت نفت باید تدابیر ویژه ای در این زمینه اتخاذ کنند.وی افزود : خوراک قیر باید با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده واقعی و شرکت‌های خصوصی برسد تا برخی از این مصرف کنندگان دچار مشکلاتی اعم از مشکلات صادرات نشوند چرا که این مسئله می‌تواند به ارزآوری کشور ضربه وارد کند.

شعار سال: قرجه طیار با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی وکیوم باتوم (خوراک قیر )که منجر به افزایش قیمت قیر شده است گفت: قطعاً افزایش قیمت وکیوم باتوم (خوراک قیر) در تولید قیر پذیرفتنی نیست و دولت و وزارت نفت باید تدابیر ویژه ای در این زمینه اتخاذ کنند.

وی افزود : خوراک قیر باید با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده واقعی و شرکت‌های خصوصی برسد تا برخی از این مصرف کنندگان دچار مشکلاتی اعم از مشکلات صادرات نشوند چرا که این مسئله می‌تواند به ارزآوری کشور ضربه وارد کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: البته ما در زمینه تهیه قیر برای راهداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مشکلاتی داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بدون شک خوراک قیر باید کاهش قیمت داشته باشد تا صادر کنندگان این محصول بتوانند قیر را به راحتی و با صرفه اقتصادی صادر کنند.

طیار تصریح کرد: قطعاً افزایش قیمت خوراک قیر می‌تواند شرکت‌های قیر ساز را دچار مشکل کرده و حتی این شرکت‌ها را به ورطه تعطیلی بکشاند و بسیاری از کارگران را بیکار کند همچنین اگر صادرات قیر صفر شود بدون شک این مسئله باعث تعطیلی پروژه‌های عمرانی داخل کشور خواهد شد لذا نباید در این زمینه بی‌تدبیری صورت گیرد و دولتمردان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نبض بازار ، تاریخ انتشار 3مرداد 98، کد خبر: 29789، www.nabzebaazaar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
کاش فقط به تهدید ختم نشه یکم ام عملیاتی کنن تهدیدارو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین