پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تصمیم سران قوا درخصوص انتقال شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت صمت قطعاْ به ضرر بخش تولید کشور است. با این تصمیم نسنجیده، تمرکز و مدیریت واحد سال‌های گذشته از بین می‌رود.
شعارسال: علی اکبری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شیراز در مجلس درخصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر تصمیم سران قوا برای انتقال شرکت‌ بازرگانی دولتی ایران (GTC) از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت، گفت: تصمیم سران قوا درخصوص انتقال شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت صمت قطعاْ به ضرر بخش تولید کشور است. با این تصمیم نسنجیده، تمرکز و مدیریت واحد سال‌های گذشته که خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک کشاورزی را به دنبال داشت از بین می‌رود.

وی ادامه داد: با انتقال شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت صمت، پاسخگویی واحد هم از بین می‌رود و دستگاه‌های مختلف یکدیگر را مقصر نابسامانی‌ها معرفی می‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در صورت جدا شدن شرکت بازرگانی دولتی ایران از وزارت جهاد کشاورزی، جریان واردات مجدداْ قوت خواهد گرفت، گفت: هدف از انتقال شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت صمت، حرکت به سمت افزایش واردات و تنظیم بازار به وسیله محصولات خارجی است.

وی ادامه داد: نباید تجربه‌های ناموفق چند سال قبل را تکرار کرد. درسال‌هایی که شرکت بازرگانی دولتی ایران در وزارت صمت مستقر بود، واردات محصولات کشاورزی زیاد بود. خودکفایی به وجود آمده در تولید گندم، شکر و ... همگی از نتایج آمدن شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت جهاد کشاورزی بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه ۵ مرداد ۹۸ کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، قطعا این موضوع را مطرح و با آن مخالفت خواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1398 ، کدخبر: 13980504000690 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
تصمیمات اشتباه مدیران به همه بخش های تولیدی ضرر میرسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین