پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
رود بشار این روزها اما گذشته از دردهای بیشماری که تحمل می‌کند شاهد تعرض کارخانه‌های سنگ شکنی بوده که بی رحمانه زخم‌های متعددی را بر پیکر رنجورش زده‌اند.

شعارسال: رود بشار از دیر باز تاکنون به عنوان مادری مهربان برای اهالی بویراحمد و ساکنان حاشیه آن منبع خیر و برکت بوده و با پیچ و خم‌های خود خاطرات بیشمار نیاکان ما را به ذهن خود سپرده است.

در سال‌های اخیر تلاش‌های معتددی از سوی مسئولان و متولیان امر برای جمع آوری کارخانجات سنگ شکن از حاشیه رود بشار صورت گرفت ولی متاسفانه هنوز هم به رغم دستورات اکیدی که برای نجات رود بشار از چنگال طمع برخی کارخانه داران وجود داشت کماکان شاهد دست داری به بستر و اکوسیستم این رود زیبا هستیم.

چیزی که در روزهای اخیر دل طبیعت دوستان و دوست داران محیط زیست را به درد آورده است اهمال کارخانه‌جات سنگ شکن حاشیه بشار است به گونه‌ای که پساب خروجی این کارخانه‌ها با ورود به رودخانه محیط زیست و حیات آبزیان این رود را با مخاطره جدی روبه‌رو کرده است.

اینک باید از مسئولان محیط زیست و متولیان امر پرسید چرا پاسخگوی این قانون شکنی محض و زیاده خواهی نیستند و چرا برای جلوگیری از این فاجعه زیست محیطی تدبیری نیندیشیده‌اند.

مردم و دوست‌داران محیط زیست به انتظار نشسته‌اند تا شاهد اقدامی عاجل از سوی مسئولان باشند چرا حتی لحظه‌ای درنگ در این زمینه سبب وارد آمدن ضربات جدی بر پیکر نیمه جان رود بشار است.


تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، ،تاریخ انتشار12 مرداد 98، کدخبر: 2067665، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین