پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
سردار محمود تشکری دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا گفت: پاسخی که ما به تهدید دشمن می‌دهیم آسیب قابل توجهی را به او وارد خواهد کرد زیرا نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

شعار سال:دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا گفت: پاسخی که ما به تهدید دشمن می‌دهیم آسیب قابل توجهی را به او وارد خواهد کرد زیرا نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

سردار محمود تشکری در جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش که امروز یکشنبه در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد، اظهار داشت: بنابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موضوع اشراف در نیروهای مسلح ساری و جاری شده است.

وی با بیان اینکه فرمانده کل قوا همواره تاکید داشتند که اشراف در تمامی سطوح نیروهای مسلح باید ساری و جاری باشد و همه نیروها و فرماندهان باید از اخبار و اتفاقات پیرامون خود با خبر بوده و بر آن تسلط داشته باشند، عنوان کرد: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند به همین دلیل باید در اوج آمادگی و اشراف اطلاعاتی باشند.

دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه نیروهای مسلح باید خود را متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله با آنها آماده کنند، افزود: به فضل الهی دشمنان آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به خوبی درک کرده‌اند.

سردار تشکری با بیان اینکه دشمن باید بداند که نباید تهدیدی علیه ایران داشته باشد گفت: پاسخی که ما به تهدید دشمن می‌دهیم آسیب قابل توجهی را به او وارد خواهد کرد زیرا نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان،تاریخ انتشار:13مرداد1398،کدخبر:۵۳۸۸۵۸،www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین